NA: teutonic

Dank beiden, ben er heel tevreden mee.

Nee, die catalogus ken ik niet helaas

Mooie collectie teutonic’s, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Leuke Teutonics! Heb er ooit ook eentje in bezit gehad :ok_hand:t2:

3 likes

Wat onwijs gaaf! Echt top! Van harte en geniet ervan. :+1:t3:

Pracht collectie zo :ok_hand: gefeliciteerd :smiley:
Nu klaar met de hobby?! :laughing:

Ben jij betoeterd ?! Ik zie de horloge-hobby als een bijzonder prettige tijdsbesteding. Het bezoeken van winkels, beurzen, “collega-verzamelaars” is voor mij een ervaring die ik niet wil missen.
Op elk gewenst moment kan je tijd besteden aan de hobby wat vaak met andere hobbies niet kunnen.
Afijn , niet dus stoppen maar doorgaan. Doorgaan met bijvoorbeeld een symmetrische kast vinden of de horloges uit de verzameling verbeteren. Horloges zonder doos en papieren zien te vervangen voor complete sets etc,
Genoeg mogelijkheden dus (gelukkig).
Goeie vraag !:+1:

3 likes

Prachtige set. The odd ducks; alleen dat al is voor mij een reden om ze te gek te vinden :ok_hand:

Rustagh :wink: volgens mij eindigt dit “nooit” toch? Om de redenen die jij aandraagt :+1: :+1:

1 like

Precies ! Dat dus ! We zijn het eens; deze hobby raak ik denk niet meer kwijt. 25 jaar terug kocht ik mijn eerste horloge en ben nu nog steeds en graag ermee bezig.

1 like

5 likes

Leuk zeg ! Mocht je het zat zijn …… groet

Veel van de bijnamen van Omega’s zijn verzonnen door Chuck Maddox. Hij leeft al lang niet meer (en is niet oud geworden) maar hij heeft in ieder geval zijn voetsporen nagelaten in de Omega-wereld.

Deze moet je ook niet vaak dragen, dan krijg je armlengteverschil :grin:. De 125 is echt massief, ik draag hem ook zelden, ook omdat de band net te kort is en ik geen schakels meer heb. Eigenlijk best een zeldzaam model, er zijn er 2000 gemaakt, maar toch zie je ze nog best regelmatig. Leuk om te lezen dat je nog wel een band kunt bestellen.