Vandaag dit dingetje tegengekomen! Prijs gevraagd, getwijfeld, tegenbod gedaan en uiteindelijk tot een akkoord kunnen komen met de verkoper! Hij is 'zeer goed gebruikt ’ maar ondanks dat vind ik hem toch mooi! Onder de kap een Landeron 48. Heb er een leer bandje op gedaan en het glaasje gepoetst /gepolijst maar voor het mooiste resultaat zou hij vervangen moeten worden. Achja, ben er toch blij mee en dat is het belangrijkste!
Leuke Chronographe Suisse, maar dat leren bandje is geen verbetering imo.
Thanks! Vind het zelf beter dan de versleten fixo flex wat erop stond
Die leren band is ook versleten
Mijn punt was meer dat dit horloge ook wel een mooie band verdient, die goed past.
Leuke aanwinst, maar zoals hierboven al gezegd is die leren band ook rijp voor de prullenbak. Een mooie donkerbruine leren band zou hem goed staan.
Veel plezier met de aanwinst
Hartstikke leuk horloge; van harte gefeliciteerd!
Maar @Bernie72 en @wbcoupe zeiden het ook al… die bandjes doen het hem niet. Koop een leuk Hirsch bandje van een tientje of vier a vijf en je zal zien hoe dat er goed uitziet!
Geniet van je nieuwe aanwinst!
Absoluut. Maar heb enkel 18mm op voorraad en wil er toch iets op hebben voorlopig.
Yes mensen, het bandje past niet volledig erop ik weet het wel : Maar heb er momenteel geen van 20 op voorraad, dus tot die tijd, blijft deze er even op
Daar kan ik dan wel wel inkomen, die fixoflex eraf gooien zou ook het eerste zijn wat ik zou doen.
Kijk, wij begrijpen elkaar
dat zijn mooie en leuke horloges
zelf heb ik er ook twee zo’n soortgelijke
het zijn opvallende horloges en kunnen de show soms stelen als geen ander
telkens ik ze zie blijf ik even hangen (zien)
de details van zulke wijzerplaten zijn fenomenaal en de mooie slanke wijzers maken het plaatje volledig
geniet ervan
Thanks! Chrono’s zijn vrijwel altijd leuk idd . Danku! Komt zeker goed
Mooie klassieker.
Thanks!