Zojuist binnen gekregen…
Mijn beste,
Apart hoor!!
Ik wens je veel draagplezier met deze eigenzinnige klok.
Orologio Signaturis Temporis.
Van harte met de nieuwe aanwinst
Best een geinig ding; veel plezier ermee!
Een heuse ALDI Tourbillon ? Snel in de kluis ermee !!
Leuke klok gefeliciteerd .
Dat knopje links onderaan bij de lugs…dient om de nucleaire rakketten af te vuren toch? Koel.
Open heart =/= tourbillon.
Zelfs de Chinezen hebben moeite om een tourbillon onder de €1000,- aan te kunnen bieden.
leuk !
Groeten van een verre neef:
Dank voor jullie spontane reaktie’s ! Wat je er ook van vind of wat je erbij denkt zo’n merkenloze ALDI-klok roept bij vrijwel iedereen emotie’s op. Een beetje terecht het handelt hier toch om een tourbillionachtig horloge volautomatisch, handmatig opwinden met secondestop, verschroefde kroon voor 20 BAR waterdichtheid, saffierglas óók voor de zichtbodem en veel geblauwde schroeven reservegang indikatie, limited edition 457/999 en 38 juwelen aanschafprijs € 99-- en drie jaar volledige garantie daar kun je mee thuis komen. Alleen thuis gekomen loopt het al na een dag of wat niet meer geen punt de importeur KRIPPL-WATCHES plaats kosteloos een nieuw uurwerk of in sommige gevallen krijg je een kompleet nieuw horloge toegestuurd dat zaagt hout dus m.a.w. je kocht tien jaar geleden bij de ALDI- voedselketen veel klok voor weinig en ruime garantie
niks geen tourbillon joh … haha
dit noemen ze een Open Heart of als je voor posh gaat: een Tourbillon Cage
Ehhh… Grapje?
Zal de volgende de onfertiteling weer aanzetten … hahaha
een open heart betekent open hart… je kunt het balanswiel zien draaien…
tourbillon cage betekent een kooi waar de tourbillon in geplaatst kan worden…
Hoezo tourbillonachtig… ik zie een gewoon balanswiel
-edit- sorry was al opgemerkt
Wacht, ik snap hier iets niet helemaal… dit horloge lag bij de Aldi? En wat is de link met Trump?
Importeur Krippl. Ik had gelijk de passende associatie kreupel.
Een kroegtijger totaal iets anders dan altijd weer die Seiko’s aan de pols
en 17 mm dik !!
Het bovendeksel van de omdoos multifunktioneel diende ook als instruktieboekje (Nederlands) en tevens het garantiebewijs nu jullie weer