NA: the black knight

Wel meer betalen dan list en dat zal bij de AD niet gebeurt zijn neem ik aan?

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Wauw😀proficiat!wat een geweldige klok!

1 like

Klopt. Ik ben daarom ook wel benieuwd hoe lang het wachten is geweest. Is dat nog van voor de februari verhoging? Ken heeft het over heel lang wachten …

Haha, ik zag het net pas dat ik paar stickers had gemist. En ik had serieus overwogen om deze als nos in de kluis te bewaren.

Maar ik hou teveel van mijn hobby om er geld mee te verdienen. Als ik de kans krijgt een tweede te kunnen kopen, dan gaat ie zeker de kluis in. Helaas blijft het een droom.

@vierport @DoubleRed
Helaas heren. Zelfs AD vragen meer dan listprice voor o.a. dit model. Ik heb er bijna 1,5 jaar voor moeten wachten. In die tijd is dit model 2 keer in prijs gestegen.

Het wachten is het zeker waard geweest. Geniet ervan.
Ik vind het gepolijste wel iets extra’s hebben.

Drie weken geleden op schiphol in de Rolex store hadden ze deze gewoon in de vitrine liggen.

Ooit zal ik ook een Rolex hebben. Maar wanneer…?

1 like

Prachtige klok, veel plezier er van.
Zonde om in een kluis te laten liggen, zoiets moet je dragen😉

1 like

Prachtige aanwinst gefeliciteerd .:ok_hand:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd, maar euh…
Een officiële AD die meer dan listprice vraagt ? Dat denk ik niet :neutral_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

In dat 1,5 jaar had je toch makkelijk 10x een nieuwe kunnen aanschaffen (als je het budget had)?

1 like

Prachtig deze rolex dat blauw maakt hem echt af voor mij geniet er van :grinning:

1 like

Euhh, misschien. Ik had toen horlogeforum.nl nog niet ontdekt. Maar in eerste instantie zeiden ze 6-8 maanden wachttijd. Dat geef me tijd om te sparen.
Anders werd het een tweede hypotheek op mijn huis. :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ik las hier dat banken geen lening verstrekken voor aankoop van een horloge :joy::joy::joy:

Ff terugkomen op je post. Hoe kon ik anders ook kopen? Wil graag van je leren

Erg mooie klok! Goede keuze… Ik heb de GMT II met de zwarte bezel en groene wijzer maar deze heb ik toevallig afgelopen weekend in mijn handen gehad. Wat een pracht klok… makes me want another one… :wink:

Veel plezier er mee! :smiley:

1 like

Prachtig horloge, deze staat zeker op mijn wishlist.
Anderhalf jaar wachten ga ik nooit opbrengen.
Heel veel plezier van deze knaller.

1 like