NA: the black knight

Na lang lang wachten mocht ik hem Vandaag ophalen. Oh wat is hij mooi. Vind je niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

26 likes

Voor mij de mooiste rolex die er op dit moment is!

Geniet ervan!

1 like

Nice!

1 like

Geweldig mooi en fijn horloge! Gefeliciteerd!!

1 like

Day night, Black Knight, Batman, Blue Noir, BLNR, … What ever. Het blijft een begeerlijk horloge.

Wat heb je er een mooie tas bij. Vertel, … en lang wachten?

1 like

Mega aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:
Proficiat!

1 like

Het blijft een topper! Proficiat!

1 like

Die is zeker fraai, proficiat!

1 like

Batmaannnn nananannananananana Batmaaannn

Mooi hoor.

1 like

Oehhnhh, NICE! Staat hoog op het verlanglijstje hier. Hoe is de band? Benieuwd hoe de gepolijste middelste schakels er op de pols uitzien, oudere modellen zijn helemaal mat, dit lijkt me wat blingbling, maar wellicht valt het mee.

Geweldige aanwinst, veel plezier ermee!

Waanzinnig mooi horloge :heart_eyes: Stond op mijn wishlist maar haak af op de band met glimmend tussenstuk. Zo gevoelig voor krassen…Na ja. Congrats en veel draagplezier!!! En inderdaad waar heb je die tas gescoord :wink:

Superklok!!! Geniet ervan! :+1:

Mooie aanwinst, geniet ervan

Veel mooier dan een SD :wink:

1 like

…en bedankt.:wink:

Ja, heel lang wachten. Zo lang, dat ik bijna was vergeten dat ik mezelf op de wachtlijst had gezet. :joy::joy:

De tas en de cap heb ik erbij gekregen. Als verzachter voor de lange zit :grin:
Maar op zich vond ik de Black Knight al een kado.

4 likes

Leuke goodies. BIj welke AD moest je zolang wachten? En was een rolexforumdealer niet sneller geweest?

De blingnivo van de gepolijste schakels valt wel mee. Het blauwe springt er veel meer uit. In de combinatie vind ik de polished links mooier erbij staan dan de brushed links van de sub.

Hier een close up

4 likes

Nog wel ff de stickers verwijderen, of gaat ie nos de kluis in :joy:

1 like