NA: The Bradley Timepiece

Nieuwe aanwinst! :champagne: Om eens iets nieuws te proberen, leuk voor erbij of grappig voor in collectie met leuk verhaal…

Voor sommige gekke horloges heb ik wel een zwak :smile: Denk hierbij aan MB&F, Urwerk, Ressence, helaas zijn deze niet betaalbaar. Een horloge met een rare complicatie om iets simpels als de tijdaanduiding te laten zien, dat is knap! Om iets wat al eeuwen op dezelfde manier wordt gedaan, op een andere manier doen.

En dat dan voor blinde mensen. Een bijzonder simpel idee: twee balletjes die met magneetjes op de juiste positie gehouden worden. Waarom heeft niemand hier eerder aan gedacht?! Dit had ik kunnen bedenken! Dergelijk ideeën zijn misschien wel de beste :smile:

Vandaar deze aanschaf, gewoon voor de leuk! En mochten er meer tips zijn voor bijzondere/andere horloges, ik sta open voor suggesties :+1:

12 likes

Geinig :grinning::grinning:

1 like

Ik zie er maar ééntje. Of ben ik nu blind?

2 likes

Op de foto’s kun je het niet zien, maar er zit ook een balletje aan de buitenkant van de kast.

2 likes

Dat verklaart een hoop. Begon al aan mezelf te twijfelen👓

1 like

Klopt! Tweede balletje zit aan zijkant :smile:

Afhankelijk van hoe de foto is genaakt kan je hem wel/niet zien.

1 like

Mijn beste,

Wat een modernistische aanwinst!!
Zeer apart!!
Ik wens je er een mooie tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ontzettend geinige en aparte aanwinst! Veel plezier ermee gewenst :wink:

1 like