Dat gaat zeker goedkomen. Dit is tot op heden, en dat meen ik echt, het mooiste horloge wat ik gekocht heb. Het is bijna betoverend wat dit horloge doet met alle lichtstralen die het opvangt.
Nogmaals dank voor het prettige contact en de verkoop van het horloge!
Heel gaaf Reinier! Ik ben wel heel benieuwd nu, misschien binnenkort op het schoolplein bewonderen😎
Prachtige The Citizen
Mooie wijzerplaat, zeer accuraat uurwerk, hoog afwerkingsniveau. Een heerlijke grab and go. All day, every day. Gefeliciteerd Reinier!
Ik kan hem zo dadelijk wel even meenemen hoor .
Ben er rond 8.20 denk ik.
Het is inderdaad een prachtig horloge
Geniet ervan. Nu op naar de GS
Van harte!
Nijd hiero…hahaha. Geniet ervan!
Keuzestress ook hier in huis. Dit jaar geen horloges meer. Maar volgend jaar dan toch The Citizen? Ben er meer van gecharmeerd dan een GS… Toch? Hmm… Hoe dan ook: een prachtige aanschaf en eenn lezenswaardig verhaal. Geniet van je prachtige aanwinst
Gelukkig valt er wat te kiezen tussen de high end quartzen.
Gefeliciteerd met je NA. Een bijzonder horloge!
Ja dat zeg ik ook altijd. Meestal houd ik me er niet aan als ik zeg dat er niets meer bij gaat komen. Dan komt er weer net IETS op mijn pad ofzo .
Die @Weppenzeiler is zo lief dat hij zijn horloge meegeeft aan zijn zoon zodat ik hem even kan dragen . Wat dacht je, bij mij is het horloge wel veilig haha?
Je hebt toch 3e Dan ofzo? Dat vertrouw ik wel haha.
Staat je goed man!!!
why! why!
why!
afijn, je kan er maar goed mee zijn
de één zijn verlies is de andere zijn winst
draag hem met plezier
Ja zo gaat dat haha. Ik ben er in ieder geval zeer content mee .
Prachtig horloge! Veel plezier ermee.
Hij is, na een avontuur op de basisschool bij @Kratos, weer terug thuis. Hij heeft het er erg leuk gehad .
Nog even snel een foto voordat hij weer gaat rusten in de horlogedoos.
Vond ’ al te gek bij @Piede. En nu ook bij jou.
Geniet er met volle teugen van!
Want voor je het weet pb je met een HF’er en verkoop je 'm
Hij is echt prachtig! Veel plezier ermee!
Waarom dan? Laat 'm shinen!
Ja, I know. Hij verdient het om te shinen haha. Vandaag een wat sportievere dag dus deze Citizen vandaag om.
Heel mooi.