NA: The Citizen AQ4091-56M

Prachtig horloge, alleen al door het prachtige papier!

Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

1 like

:hugs: thanks!

1 like

Wow wat een mooi horloge!!! Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, fraaie aanwinst :trophy:

Geniet ervan :partying_face:

1 like

Wow :star_struck: Gefeliciteerd. Super mooie blauw dial en een tof Citizen duo zo

1 like

Heel mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Twee geweldige horloges :ok_hand: Ik kan mij voorstellen dat je hiermee voorlopig in een zevende hemel blijft zitten :joy:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Bedankt heren!

Haha klopt. Ik heb vandaag al 572541x op mijn pols gekeken maar vraag me niet hoe laat het is :joy:

4 likes

ah toch! de site is al lange tijd offline, vandaar. (ik ‘windowshop’ graag) :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Schitterende aankoop, super duo zo, proficiat :ok_hand:t3:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd. Dat zwarte washi, daar zou je met een knap macro-lensje op los moeten gaan, want die structuur is moeilijker te vangen dan de witte, blauwe of groene.

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd

1 like

Wat een prachtig duo, en accuraat… Toch wel een vereiste bij mij. Voorlopig nog tevreden blijven met mijn Longines gmt

1 like

Heel, heel , heel erg mooi. Gefeliciteerd veel draagplezier.

1 like

Rond struinen op een website is zeker fijn. Magi is in mijn ervaring heel toegankelijk en een prettige kerel. Stuur hem vooral een bericht als je bepaalde modellen op het oog hebt :ok_hand:

Thanks allen :hugs:

Nauwkeurigheid is voor mij ook steeds belangrijker. Gecombineerd met het gemak van een solar uurwerk. Ik hou er van :sunglasses:

Thanks! Een zwarte The Citizen zou ooit zeker welkom zijn. Maar dan wel zonder datum, of met een zwarte datumschijf.

2 likes

Erg gaaf!:heart_eyes:
Gefeliciteerd met deze prachtige Citizen👌

1 like

Ik vind die kleur echt heel gaaf! Qua formaat geef ik toch eerder de voorkeur aan de witte als ik eerlijk ben.

1 like

Thanks Peter :+1:

De witte draagt perfect. Toch is de blauwe ook echt heel mooi op de pols. Zie ze hier allebei :smiling_face:

5 likes