Gaaf horloge, veel plezier ermee!
Pfff … klasse! Gfeliciteerd. Die jongens van Burger kunnen er wat van!
Zie ik een toenemend enthousiasme voor de horloges van Citizen of denk ik dat maar?
Super mooi horloge! Geniet er van!
Thanks heren.
Haha, burger.
Je ziet ze regelmatig langskomen. Wat mij betreft terecht
Mooi horloge hoor. Veel plezier ermee.
Schitterend, die gaat vast nog heel vaak voorbij komen ik het “the citizen” topic. Veel plezier ermee!!
Heel mooie Citizen aanwinst! Veel plezier ermee!
Prachtig!
Shit, ik zie nou pas dat het een indigo plaat is. Ik las het, maar negeerde het omdat hij in je foto’s zo donker leek.
Sinds een jaar ongeveer ben ik door het HF overtuigd dat Citizen niet alleen maar pulp uit stort over ons, maar ook echt ongelooflijk top spul kan maken. Die witte van je is er zo een die aan dat beeld heeft bijgedragen. Geweldig ding dat!
En dan deze ook nog eens: Van harte met deze mooie aanwinst. En helemaal eens, fantastische grijs-blauwe kleur wijzerplaat met erg mooie textuur. En super accuraat uiteraard. Geweldig genieten! En laat maar veel zien!
Prachtig, gefeliciteerd. Mooie vergelijking!
Thanks!
Leek me wel leuk ja
Denk ik ook
Bedankt man. Leuk als liefhebbers elkaar enthousiast kunnen maken!
Zoals ik al schreef, echt indigo vind ik em niet. Maar hij komt op de foto’s wel wat donkerder naar voren dan in veel lichtval. Ik vind de kleur in ieder geval geweldig mooi!
Geweldig Peter
Zeer mooi horloge! Geniet ervan.
Thanks Nils!
Vandaag lukte het om het horloge accuraat op de foto te krijgen. Wat een mooie kleur wijzerplaat, al zeg ik het zelf
Zeker mooie foto. Ben er achter dat een echt mooie foto best lastig is
Prachtig horloge man .
Geniet ervan
Jaa prachtig horloge!! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Schitterend horloge!