NA / THE citizen AQ4100-14L een blauwe zomer in de winter

spit-take-laughing

Poeh, lekkere wijzerplaat. Tof! :star_struck:

Veel draagplezier.

2 likes

Mooi hoor. Geniet ervan.

1 like

Mooi man ,fantastische aanwinst :ok_hand: Proficiat!

1 like

Echt een topper! Gefeliciteerd!

1 like

kijk ik één dag niet op het forum en dan is deze voor m’n neus verkocht :sweat_smile: had de verkoper nog pb gedaan in de hoop dat de koper misschien zou afhaken maar dat is duidelijk niet gebeurd.
héél veel plezier met dit prachtige horloge :v:

2 likes

Wat een mooi horloge!
Met een tof verhaal. :sweat_smile:
Proficiat!

1 like

Fijn dat we van jouw emotionele rollercoaster deelgenoot mochten zijn. Mooi verhaal :wink: en dat horloge… Fantastisch! Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Ik heb niet toegehapt voor de blauwe, al heb ik wel contact gezocht met @Ojjz . Maar als @Fate_Amenable_To_Change de groene ooit zou verkopen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:, dat is één van de weinige horloges die nog op een verlanglijstje staan!

2 likes

Gefeliciteerd!
Prachtig horloge.

Ik heb de advertentie niet gezien, anders had ik graag een bod uitgebracht.

Geniet ervan!

1 like

Echt een Japanse parel. Heel veel plezier ervan!

1 like

Prachtig mooi :star_struck:

1 like

Ik had 'm gisteren en eergisteren toevallig nog om. Die gaat nog even niet weg, maar je hebt bij deze dibs. :slight_smile: Die blauwe is net zo cool, onder macro. Het moet gezegd.

7 likes

Mooi mooi mooi dat wordt genieten :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Groeit daar nu gras in Uw uurwerk, of heb ik last VAN mijn ogen :slightly_smiling_face:

Prachtige plaat :ok_hand:
Gefeliciteerd.

1 like

Een prachtig verhaal en een prachtig horloge. :+1: :smiley: héél véél draag plezier! :smiley:

1 like

Prachtig Japans kunstwerkje!

1 like

Prachtige Citizen. Die wijzerplaat :heart_eyes:
Veel draagplezier

1 like

Tja. Citizen en hun Washi papier. Fotootje van een ex:

Ze zijn goed in dat soort wijzerplaten. En het lollige is dat iedere plaat uniek is omdat het om een lap hand-gemaakt ambachtelijk papier gaat die tussen een zonnecel en een saffieren plaat is geperst.

Dat papier is zo ontworpen dat het genoeg licht door laat om de zonnecel van genoeg licht te voorzien om het horloge te doen werken. Het zijn dus vrij los geweven papiertjes.

4 likes