Maandagavond 6 januari. Ik kwam terug van een eindeloos durende en nietsbrengende vergadering. Niets is zo lekker om een nieuw werkend jaar zo te starten.
Voor het slapen gaan thuis nog even op de telefoon klooien. Als ik op mijn Samsung naar rechts swipe, krijg ik een nieuwsfeed. Vaak met nieuws van een paar weken oud. Vaak met nieuws wat me niet kan boeien. Over zelfbenoemde celebrities die door hun oren kunnen luisteren en die ellende.
Maar zo af en toe ook een highlight van het HF. Lang leve Google.
Daar zag ik met een blauwe regel:
Stilte
Verbazing
Nog een keer kijken
Huh?
Zal wel oude meuk zijn. Alhoewel ik niks op blauwzoeken ben tegengekomen. Erg oude meuk dan…
Toch maar klikken
[klik]
Stilte
Verbazing
Nog een keer kijken
Huh?
Drieletterscheldwoord. Nogmaals en nogmaals
Dit lijkt van nu. Doorknallen naar de website. Dit kan niet zo zijn?!
Scrollen in het blauw. Verder omlaag. Drieletterscheldwoord. Het staat er echt. @Ojjz wil deze weg doen.
Meteen foto door naar de vrouw. Want ja, je moet dingen in de week leggen ;-).
Deze wijzerplaat is
Die lag al te slapen. Geen reactie. Ik ook maar naar bed.
Naast het feit dat er een 1-jarige baby zich genoodzaakt zag om zich te melden, sliep ik daarbuiten waardeloos.
Damn, dat is die van de Iconic Nature Collection. 4* 250 stuks…
En @Fate_Amenable_To_Change heeft 'm in het groen. Dat is voor mij een extra teken dat het gewoon een kek ding is.
Drieletterscheldwoord. Nogmaals en nogmaals.
Hij had al meer dan 40 hartjes. En @Piede zal hier vast wel een oogje op hebben. Echt ja? Peter? Die is in 2024 al los gegaan met zijn GS ( NA: Grand Seiko SBGA467) en (NA: The Citizen AQ4100-57L)… Zal voor hem ook wel een keertje goed zijn toch? Toch?!
Anders staat @jacobus ook wel klaar. Oh man. Drieletterscheldwoord. Nogmaals en nogmaals. Die advertentie was al een paar uur oud voordat ik 'm zag. Onbegonnen werk dit.
Volgende ochtend wat met de vrouw gebabbeld. “Als je het echt wilt”. Ja, dat was voldoende. Meteen door voordat er argumenten veranderen.
Ik stuur een berichtje. Even wat heen en weer, de deal in concept gereed, betalen en de deal was rond.
Vandaag was het zo ver. Ophalen!
Plaatje voor de sfeer op de reis heen, want dit horloge is voor mij de next level.
Kennisgemaakt met @Ojjz. Toffe gast, leuk gebabbeld en goede koffie. Ik zou bijna zeggen voor herhaling vatbaar Sorry dat ik je nu uit het chronomaster-topic knal, maar ik wil er met alle liefde nu de plaatjes in doen.
Zie hier mijn NA: AQ4100-14L
Meteen even kiekje maken in de auto met een zonnetje erop:
@Ojjz dank voor deze ongelooflijke topper.
Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien here I come