Geen lang verhaal dit keer. De zomer zit nog in mijn bol - en jullie willen ook door met andere foto’s en verhalen hier op het forum. Tuurlijk!
Omdat het een NA (NA, NA)-topic is, toch een gebruikelijk en toepasselijk plaatje voor de sfeer:
Vanaf begin januari in het trotse bezit van de AQ4100-14L. Nooit verwacht dat deze ooit beschikbaar zou komen, maar de goden en @Ojjz waren me gunstig gezind
En dan komt de forumhonger. Zo lang ben ik hier nog geen lid. Maar man-o-man. Paar snackies gekocht, wat verkocht. Aan de flipperitus. De @daffie status heb ik nog lang niet, maar ja, voelt wel goed eigenlijk die incoming en outgoing.
Tot er in mei een eenmalige financiële meevaller kwam. En wat ga je daar mee doen?
De jongste zijn zichzelf laten onderschijten van teen tot nek, omdat papa druk op het forum aan het gluren is naar het moois wat nu wel binnen handbereik lijkt te zijn. En wat dan?
Toch maar die jongen verschonen - niet fijn voor hem en het begon ook nog eens onwijs te meuren thuis. En daarna door met bestellen. Het duurde even, want ik had ogenschijnlijk de laatste 65L uit Japan (@coffeecup was me net voor ), maar ze zijn er hoor. Here they are:
Maar gast, je titel geeft aan dat je 3 keer feest hebt. En die 14L telt niet mee in een NA-topic. Is al geweest. Correct mede HF’ers. Het geluk en de goden zaten me nog een keer mee. @Piede is weer eens zijn collectie aan het herijken. En daar was de AQ4020-54Y slachtoffer van. Nogmaals dank Peter!