NA NA NA: drie keer Chronomasterfeest

Geen lang verhaal dit keer. De zomer zit nog in mijn bol - en jullie willen ook door met andere foto’s en verhalen hier op het forum. Tuurlijk!

Omdat het een NA (NA, NA)-topic is, toch een gebruikelijk en toepasselijk plaatje voor de sfeer:

Vanaf begin januari in het trotse bezit van de AQ4100-14L. Nooit verwacht dat deze ooit beschikbaar zou komen, maar de goden en @Ojjz waren me gunstig gezind :smiley:

En dan komt de forumhonger. Zo lang ben ik hier nog geen lid. Maar man-o-man. Paar snackies gekocht, wat verkocht. Aan de flipperitus. De @daffie status heb ik nog lang niet, maar ja, voelt wel goed eigenlijk die incoming en outgoing.

Tot er in mei een eenmalige financiële meevaller kwam. En wat ga je daar mee doen?
De jongste zijn zichzelf laten onderschijten van teen tot nek, omdat papa druk op het forum aan het gluren is naar het moois wat nu wel binnen handbereik lijkt te zijn. En wat dan?

Toch maar die jongen verschonen - niet fijn voor hem en het begon ook nog eens onwijs te meuren thuis. En daarna door met bestellen. Het duurde even, want ik had ogenschijnlijk de laatste 65L uit Japan (@coffeecup was me net voor :smiling_face:), maar ze zijn er hoor. Here they are:

De AQ4100-65L

De AQ4091-56M

Maar gast, je titel geeft aan dat je 3 keer feest hebt. En die 14L telt niet mee in een NA-topic. Is al geweest. Correct mede HF’ers. Het geluk en de goden zaten me nog een keer mee. @Piede is weer eens zijn collectie aan het herijken. En daar was de AQ4020-54Y slachtoffer van. Nogmaals dank Peter!

En dan nu een familiefoto:

Dat was het voor dit jaar. Denk ik. Dank voor het lezen en als je me zoekt, ik zal vooral in het chronomastertopic zitten :sweat_smile:

94 likes

Geweldige collectie. Veel plezier ermee!

1 like

Je bent lekker bezig Jack :sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

Erg mooie set.

1 like

mooie set idd, geniet er van :+1:t2:

1 like

Erg gaaf altijd die Chronomasters! Mooi setje zo bij elkaar!

1 like

Hahaha, wat tof zeg. En wat een plaatjes zijn het!!! Heel veel draagplezier.

1 like

Tsjonge…dat is nog eens een Vet Kwartet. Lekker man! :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Ik wilde zeggen dat dat veel The Citizens / Chronomasters zijn, maar met zes Grand Seiko’s in de kist moet ik gewoon m’n mond houden. :slight_smile:

Veel plezier er mee!

3 likes

Prachtig!

1 like

Mooi man, gefeliciteerd.
Nu die groene nog ff losweken ergens :wink:

2 likes

Mooie verzameling hoor, gefeliciteerd!

1 like

Haha Jack, wat een heerlijke reis door de rijstpapiervelden maak jij! Prachtige collectie zo en ik heb zomaar het gevoel dat dit niet het einde is :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heel mooie set :+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Goed bezig hoor.
Een imposante verzameling Horlogerie!!

Geniet er van!!
Ik wens je er een levendige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi man, gefeliciteerd!