NA: The Citizen Iconic Nature Edition AQ4100-22W

Hoi allemaal,

Vorig jaar stelde ik mezelf hier voor het eerst voor. In dit bericht had ik een stukje gepost over wat voor mij opdat moment mijn grail watch is. Dit is voor mij een horloge wat qua ontwerp perfect is en relatief goed voor te sparen is. Afgelopen week kwam hij dan eindelijk binnen! De “The Citizen AQ4100-22W, met een washi papieren wijzerplaat en op de originele kroko band. Met 38mm het kleinste horloge wat ik nu bezit maar ook absoluut de mooiste! De details van het klokje zijn ongekend mooi! Via forumleden binnen het “the Citizen & chronomaster” topic ben ik geadviseerd hoe ik dit klokje het beste kon bestellen. Iedereen als nog ontzettend bedankt voor de tips!

Aangezien ik van huis uit opgegroeid ben met Citizen is dit natuurlijk het allermooiste wat er te koop is! Maar wie weet wat de toekomst nog allemaal brengt. Hieronder enkele foto’s van het klokje en zijn plekje in de collectie!

Fijne zondag verder!

96 likes

Schitterend horloge!

1 like

Briljant mooie wijzerplaat :heart_eyes:
Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe “klokje” , hij is prachtig!

1 like

fijne dingen zijn het, Titanium en super specs! :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Levendige wijzerplaat! :partying_face:

Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Mooi horloge veel draagplezier gewenst .

1 like

Mooie wijzerplaat, veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

tja, vroeg of laat moet een echte citizen liefhebber een AQ in huis halen :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Poeh, wat een lekkere wijzerplaat! :star_struck:
Mooie kleurrijke collectie ook. Veel draagplezier.

1 like

Haha jaa daar lijkt het wel op. Was al een hele poos opzoek naar een dress watch. Had de voorganger van dit horloge ook al gezien en was toen eigenlijk al verkocht. Na lang na denken en wat sparen eindelijk deze AQ kunnen kopen. Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. De details van de plaat en de gepolijste kast zijn echt van een andere kwaliteit!

1 like

Mooi hoor. Veel draagplezier.

1 like

Een geweldige aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan

1 like

Wat een mooi horloge!! :ok_hand: gefeliciteerd en veel draag plezier! :smiley:

1 like

Prachtig horloge. Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Nice… :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Echt een heel mooi horloge, geweldige kleur. Ook je schoenen zijn mooi en zien er lekker, comfortabel en breed uit.

3 likes

Heel mooi! Veel plezier ermee!

1 like