NA: The collection killer

Idd een alles kunner, proficiat!

Met sporten etc. altijd om :smile:

@drex
De 5000 is voor de Japanse markt ik weet niet of dat nog zo is, via Solojapan ben ik aan die van mij gekomen.

290 piek bij Solo Japan. Maar die bracelet is van de 5610 BC dus je moet beide horloges kopen om deze combinatie te kunnen maken. De 5610 is 200 euro. Maar als je de 5610 op de rubber band van de 5000 weet te friemelen kun je die weer verkopen natuurlijk.

Uber G.

Een gshock hoort natuurlijk vierkant. Geen twijfel mogelijk.

Groeten vanaf de surfplank

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/2X/a/a6728d61bb442b97368dbb07e598b74512025500.jpg

1 like

Haha, wat een.goed verhaal! Ik zat er helemaal in en verwachtte een mega zeldzaam mechanisch horloge.
Tadaa,… Casio!

Ik zou er bijna zelf een kopen, echter hou ik erg van wijzertjes.

1 like

Wat knarretje hierboven zegt inderdaad ^^

Ik heb de band los gekocht (nieuw) via de bay, weet alleen niet meer waar, was in een ander Aziatisch land.

Bracelet is inderdaad los te koop voor een euro of 90 dacht ik. Ik had nog een GW-M5610BC met bracelet liggen. Ze maken die straps altijd zo belachelijk lang. 21cm op op het laatste gaatje ofzo, met zo’n pols draag je geen 5000 serie, maar een Rangeman ofzo.

Ik houd het wel bij deze uit 1999. :wink:

2 likes

Erg leuk geschreven. En uiteraard grappig bedoeld, want een gshock nalaten (zelfs deze) als enig horloge aan je kinderen…

1 like

Was ik zo tevreden met mijn 5610, nu wil ik ook een bracelet…

Inderdaad, heerlijk horloge. De jaren '80 naar de 21e eeuw gebracht.

1 like

Is dat inclusief verzendkosten en invoerrechten?

Ja, leuk!

Als er ooit een casio komt dan wordt het zoiets

Solojapan verstuurt vanuit Spanje, dus geen extra kosten.

1 like

Spreekuit: Zologappan

1 like

Oh, verrassend, een screw down achterdeksel! Had ik niet gelijk verwacht bij een plastic overtrokken horloge. Ik heb een 3 tal klassieke MRG’s, inderdaad helemaal metaal en ook schroefdeksel.

Ik had vannacht het uurpiepje aan staan, m’n chick was pissed

3 likes

Heel tof. Heb er ook veel naar gekeken maar de trekker nooit overgehaald. Zou em eens in het echt willen zien om te beoordelen of ik de meerprijs tov een 5610 er voorover heb. Hij oogt wel heerlijk rustig! Nog net wat meer under the radar dan de 5610 lijkt me.

Proficiat!!

gr, HJR

Ik heb ze beide. Hij is iets groter en zwaarder dan de 5610 en heeft exact dezelfde features, maar voelt veel meer solide en premium aan. Of ie de meerprijs waard is, is je eigen keuze, maar het is een fantastische klok.