Heel mooi geniet er van
Danke Wouter! Ik ben echt onder de indruk geweest. Alle details zijn heel erg mooi. Gewicht, afmetingen… passt alles.
Gefeliciteerd! Mooi man, de Alpine Eagle vind ik, ondanks dat het genre me weinig doet, erg tof. Uiteraard omwille van de wijzerplaat, ook. Super.
Gefeliciteerd met je stoere doch toffe NA. Bijzondere keuze. Nu afwisseling genoeg in de collectie?
Prachtig! Gefeliciteerd
Geweldig mooi horloge, gefeliciteerd en geniet er van.
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
We zitten maar net in februari en dan toch al twee toppers gekocht prachtige aanwinsten .
Ja, ja, ik was echt niet van plan.Eigenlijk heb ik voldoende speelgoed.
Mooi speelgoed, dat dan weer wel.
Prachtig horloge en verlang ook nog wel eens naar dit model terug…
Echt een horloge wat niet te vergelijken is naar mijn bescheiden mening
Poor man’s AP?
Ik heb heel veel over de horloge gelezen, de marketing bullshit, de betaalde “reviews” en de wat meer objective fan video’s op youtube bekeken. Dit is de eerste horloge, waar ik bijna 90% eens ben met de lofzang.
Vandaag een hapje gegeten in een restaurant, heb 5 mensen met een Rolex gezien, 2X GMT Master, 2X Submariner 1X GG DD met Champagne plaat. Een persoon droeg een Patek Calatrava.
Allemaal keken ze naar de Chopard.
Ik heb totaal verschillende horloges, maar deze steek echt af van de mainstream.
Nu nog mijn laatste binnenmengelen, een GG Speedmaster of een DD. Let’s wait and see…
Erg mooi horloge! Gefeliciteerd met deze NA.
Prachtig. Een van de horloges die me deze hobby hebben binnen getrokken.
Topper!
Gefeliciteerd!! Die zal waarschijnlijk naar 16,1k worden opgetrokken net zoals de groene.
Het is echt een fantastisch horloge alleen moet Chopard iets meer werk maken van het uurwerk. De rotor is zo duf. En de rest van het uurwerk ook matig.
Heel mooi, zeker één van mijn favorieten op de markt. Prachtig vakwerk