NA: The Great Wave off Kanagawa AKA I Used To Be a SKX007

Erg fraai. Game Of Thrones Watch.

1 like

Meer Japans hoor. :wink:

Ik vind vooral het vakmanschap prachtig.

1 like

Dit soort posts zorgen ervoor dat mijn smaak in horloges zich verder ontwikkelt (naast mods van Dao en de schwingg Rolex van Han bijv). Eerst dacht ik mjeh, maar in combi met de lume en het japanse thema foto’s alsmede je gewoon een one of a kind horloge hebt is het gewoon gruwelijk vet. Geniet ervan!

2 likes

Zeker een gaaf horloge

En ow ow, Aad ook al aan het modden? :wink:

Geniet van dit bijzondere horloge wat ze er smaakvol is!

2 likes

Only time will tell :joy:

1 like

Heul vet​:+1::call_me_hand:

1 like

Bijzonder ding! Heel gaaf, vooral de lume shot / pocketshot. Alsof je een aquarium om je pols hebt :joy:

Cool.

2 likes

Deze zeker!

1 like

Heel erg cool! Prachtige lume woow!
Heel veel plezier met deze pracht mod!

1 like

Gaaf. De lume ziet er ook heel tof uit.

1 like

Geweldig! Heel erg mooi.

1 like

Die is toch wel mooi Cees wat een beauty, van harte :ok_hand:t2:

1 like

Echt onwijs gaaf. Het plaatje klopt gewoonđŸ€— en inderdaad die lume maakt m helemaal af. Van harte met deze unieke aanwinst, geniet ervan

1 like

Thanks!!

1 like

Wat een geweldig stuk en dito horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Wow! Zoiets heb ik niet eerder gezien, echt gaaf. Eyecatcher van 2020!

1 like

Chique hoor :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Dank allen. Was vandaag enigszins zonnig en dan is het een vrolijk gezicht, vooral door de Dauphine wijzers en de geslepen/gepolijste indices.

1 like

Poah wat tof man. Dit soort mods zijn meestal zo persoonlijk dat niet iedereen het mooi vindt maar zo te zien is er alleen maar liefde!

Calling dibs voor wanneer de flipperaar in je overneemt!

1 like

Zeker vreselijk veel leuke reacties. Het is inderdaad een dunne lijn tussen kunst en kitsch zoals in een voorgaande reactie al terecht was opgemerkt. Voor mijn gevoel ben ik aan de goede kant gebleven door buiten de wijzerplaat alleen maar kwalitatief goede en van toepassing zijnde onderdelen te gebruiken. De dial is de enige ‘faux pas’ :joy: in mijn ogen.