NA: the ingenious Ingenieur IW323904

Baal nog steeds dat ik deze niet sneller heb gezien😡 enfin Van harte gefeliciteerd en blijf genieten👍🏻

1 like

Begrijp ik :grimacing: mea culpa :sunglasses: en dankjewel

En nog een paar detailfoto’s

afbeelding

10 likes

Prachtige NA :star_struck:

Nu wel houden hè :wink:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig :ok_hand:

1 like

Deze keer blijft hij :face_with_hand_over_mouth::thinking::grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik vond het erg leuk kennis met je te maken en ik denk dat het horloge nu echt thuis is.

Dat je er maar lang en in goede gezondheid van mag genieten. :pray:t3:

1 like

Dankjewel en hij heeft een prima pols/thuis gevonden, maar dat was je vast opgevallen vanuit mn enthousiastme :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk! Ik wil deze ook nog eens proberen.

1 like

Zijn lastig te vinden maar als je er een tegenkomt zou ik zeker toeslaan (ben slechts licht bevooroordeeld)

1 like

Zeer mooi horloge, van harte gefeliciteerd :partying_face:

Groeten van z’n broer

5 likes

Ik zag hem al voorbij komen deze grotere broer, volgens mij is de achterkant nog minstens even interessant als de dial :wink:

Klopt is mooi, kijk er eerlijk gezegd nooit meer naar :slight_smile: Als er hard gewerkt moet worden doe ik m om. (Achter het bureau meestal hoor)

1 like

Mooi :ok_hand:

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi!! Twijfelde tussen de Navitimer en Ingenieur. De Navitimer heeft deze keer gewonnen maar een Ingenieur komt er ook nog een keer bij!

Veel draagplezier!

1 like

Ik dacht al eerst dat het de IWC Jumbo SL was geworden maar dit is ook een hele mooie. :+1:t2:

Welkom bij de Inge club :blush:

6 likes

Je was erg snel idd, edit: ik was te laat :sweat_smile:

1 like

:grimacing: je bent de tweede die het aangeeft

1 like

Mooie vergelijking met de stealth en sportwagen.
Als het er eentje moet zijn, dan is dit een perfecte keuze. Top!

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like