Waar een kleding mismatch toe kan leiden:
Aan het einde van het afgelopen jaar kwam ik voor het dilemma te staan waardoor ik begrijp dat mijn vrouw naast haar zwarte jas, schoenen en tas ook een bruine, beige, groene en ga zo maar door heeft hangen in haar garderobe.
Mijn kleding in najaar tinten wilde niet passen bij mijn blauwe Aquis. Dus begon ik te zoeken naar een nieuw waardig horloge dat mijn pols hierbij kon gaan sieren. Deze weg is deels in onderstaand topic te vinden: Suggesties voor een Flieger?: Nu ben ik dankzij jullie toerijkingen heel veel mooie nieuwe horloges te weet gekomen en is mijn wenslijstje voor de toekomst nog wat rijker geworden, waarvoor dank.
De BigEye van Longines bleef een favoriet én betaalbaarder als haar alternatieven. De uitspringende 30 minuten chronograaf op 3 uur met prachtige smal toelopende wijzer bleef mijn aandacht vangen. De grote pushers geven extra historie aan het horloge wetende dat een pilotenhandschoen hier minder moeite mee heeft ze in te drukken.
Sinds vandaag zijn er ook een aantal bandjes onderweg want dit wordt een echte bandenswapper die overal bij gaat passen, yes! Heel blij mee!
Zin in vrijdag!
Nu wat eerste plaatjes: