Prachtig met de de ingetogen blauwe plaat!
Heel mooi. Een perfecte combi en zeer zeker draagbaar voor elke gelegenheid.
Geniet ervan en wees er zuinig op.
Mooie airking. Erg net en understated model.
Ik heb die al gevonden. Alleen als ik die zou kopen is de hobby ‘klaar’. Dus mag het voor mij een grail blijven. De affordable grail hangt al even aan mijn pols en heeft intussen zijn battle scars al gekregen.
Ooit was dat het doel, intussen niet meer.
Prachtig horloge.
Heel veel plezier ervan,
Maar dat gaat wel lukken, daar ben ik van overtuigd
Gefeliciteerd!
Geniet van de NA
heerlijk geschreven verhaal en wat een geweldig mooie air king
Zat me alleen af te vragen of de persoon met de handschoen enorm grote handen heeft of dat de horloges van een klein formaat zijn
Maar is absoluut een grail die je ten alle tijden en overal bij kan dragen. Iets om naar toe te leven. Geniet ervan!
Heel erg gaaf horloge, helemaal eens dat dit horloge perfect is. Staat bij mij ook al een aantal jaar op het lijstje.
De blauwe plaat is echt super mooi!
Heel veel plezier gewenst met dit prachtige horloge!
Hartelijk dank voor de mooie woorden Vincent! Al het beste gewenst en veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Wat ik verwacht had van dit topic is dat iedereen los zou gaan en zijn/haar " the one" zou tonen ipv van. Wat een prachtig klokkie
The One!
@Luie_Perfectionist gefeliciteerd man, hier is die ook ruime tijd geliefd!
Deze komt ook uit 1999 maar met tritium.
Ontzettend gaaf!
Veel draag plezier !
Blijft toch een prachtige kleur blauw! Gefeliciteerd met deze prachtige na
Van harte met deze stunner
Doe maar.
Leuk beschreven en veel draag plezier
Greets, Mart😁traM.
Dit is mjjn “the one” gele super ocean. Ik vind het met de zwarte nato strap nog mooier dan met de stalen band.
@Luie_Perfectionist ik zag gisteren dat je Rolex Air King EUR 14000 te koop stond, via een andere post van 8 dagen geleden:
Moest eerst account aanmaken en duurde even tot ik gevalideerd was door admin.
Nu wilde ik reageren op die post maar kon niet meer antwoorden. Vandaar via deze weg. I know, wat off topic maar wilde je wel bereiken gezien er interesse is. Is de horloge nog te koop?
Is er een mogelijkheid ze te bezichtigen eerst? Ben zelf van regio Antwerpen.
Michiel Van Hove
Stuur me je gegevens even door via 2dehands dan neem ik contact met je op. Je hebt een nieuwe account, het moet wel veilig blijven.
FTFY - Dus toch je “grail”.
Gefeliciteerd met dat prachtige horloge, helen fijne nieuwe aankoop!