NA - the one, the only… SARB035!

Hij is er! 3 weken op moeten wachten, uit Italië, via eBay: een sarb035.

Ik was bang dat de band beschadigd was maar er is denk ik veel mee in zee gezwommen zonder goed af te spoelen - de aanslag ging idd zo van de band af met een cape cod doekje.

Echter: ik denk toch dat ik niet zo van de rvs banden ben. Elke keer denk ik op het plaatje Yes maar om de pols Net Niet. Daarom nu op een vegan leren band (groen / bruin van Morellato, overigens via het forum overgenomen van @Smoothsecondscom):

Het is de bedoeling dat dit de basis van de collectie wordt en idealiter op termijn als enige horloge. Maar zover ben ik nog niet, dus voor nu maar in de doos van 6.

Fijne dag en dank voor het lezen!

41 likes

Mooi sarb Thijs.
Proficiat en geniet ervan.

2 likes

Gaaf! Band staat hem ook goed, veel plezier ermee!

1 like

Thanks!

1 like

:pray:

Mooi, maar die prijzen van de SARBs gaan nu ook erg hard omhoog…

1 like

Mooi Thijs! De witte vind ik persoonlijk ook de mooiste. Veel draagplezier. :+1:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Haha ik zie het maar als investering :chart_with_upwards_trend:

1 like

Toch nog maar een keer proberen op de bracelet

3 likes

Ziet er echt niet uit op staal. Stuur maar een berichtje als je van dat zoutige bandje af mot
:wink:

Mooi ding hoor, gefeliciteerd. En ik vind hem echt strak mooi op de originele band :ok_hand:t2:
Wel een totaal andere look als je hem op leer draagt. Het blijft opmerkelijk hoeveel dat met een horloge kan doen.

Haha ik hou de band nog even denk ik. Maar ik overweeg nog wel een dikke bruine suède colareb erbij te kopen - staat vast tof!

Mooi Thijs, veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi horloge!
Ik vind ze op leer ook erg fraai.
Ik had het horloge zelf op een heel donkerblauwe (bijna zwarte) croco band.
Dat gaf een heel mooi contrast met de romige plaat vond ikzelf

1 like

Goeie kleur idd! Ik heb een mooie croco (een echte, overgenomen van @Watch2Morrow) alleen die is zwart-zwart en daarmee net te donker.

Iets moois groens lijkt me ook mooi (past ook mooi bij de zwarte Tissot die ik heb - misschien die kleur maar bestellen bij Colareb)

2 likes

Stuur maar terug hoor :sweat_smile:

:joy::joy:
Ik heb nog een paar andere 20 mm horloges gelukkig dus daar gebruik ik em maar voor.

1 like

Toffe SARB! Geniet ervan!

1 like