NA: Tijd voor een nieuwe chrono, 1963!

Ik merk dat ik de laatste tijd mijn twee (oude) chrono’s steeds vaker draag en met wat vakantiebudget dat over was begon het te kriebelen, tijd voor een nieuwe! De Seagull 1963 stond al lang op mijn lijstje, hij komt hier ook regelmatig voorbij, en niet voor niets. Nadat er een tijdje geleden hier een topic over was heb ik de knoop doorgehakt, en (met dank aan een lieve buuf) is het pakje vandaag gearriveerd. Ik ben er blij mee!!

En aan de pols, en daar blijft hij ook de komende tijd :heart_eyes: :heart_eyes::heart_eyes:

23 likes

Die wil ook ook nog eens toevoegen aan mijn collectie, veel plezier ermee.

1 like

Deze wil ik zelf ook nog wel een keer hebben.Prachtig

1 like

Proficiat!

Idd een geliefd klokje op het forum, hier ook aanwezig.

1 like

Ik sta al maanden op het punt om 'm te kopen, maar er komt steeds weer een andere uitgave tussendoor… Volgende maand misschien alsnog…?

Jij doet het beter; jij kunt er al van genieten. :wink:
Veel plezier van deze aankoop!

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze blijmoedige aanwinst!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Proficiat mooie aanwinst.

1 like

Vet ding. Veel plezier ermee

1 like

Nice!

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

inderdaad gefeliciteerd, bij mij moet hij er ook nog eens een keertje komen.
Welke heb je genomen, de 38 of 42 mm versie. Daar twijfel ik nog steeds tussen.

groetjes Lenno

1 like

Superfijn horloge! Heb de mijne al jaren, superleuk om banden op te wisselen! Veel plezier ervan.

1 like

De kleine is mooier. Bij de 42 mm staan de subdials teveel naar binnen.
Bovendien staat ie dichter bij het origineel

1 like

Zoals hierboven al een paar keer aangegeven, ook hier is hij in het vizier. Waarom de trekker niet overgehaald…:thinking:

Mooie aankoop van deze klassieker👍, veel plezier ermee!

1 like

Deze [review] (https://youtu.be/gUYhFODYkm8) gezien, geinig horloge!

1 like

38 versie, die is groot genoeg voor mij.

Zou ook de 38mm doen, verhouding subdials op plaat is beter, de wijzers hebben de juiste lengte èn ontwerp zit dichter bij het origineel. Horloge draagt zeker met plexiglas en een doorkijkachterkant groter dan je van 38mm zou vermoeden.

1 like

Mooie chrono, mag inderdaad op veel belangstelling rekenen bij horlogefanaten. Heb ik ook al een paar keer bijna gekocht.
Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst :thumbsup:
ps lopen die 1963’s een beetje nauwkeurig?

1 like

tot nu toe wel, maar draag hem ook pas een dagje…

Gefeliciteerd!

1 like