NA Timex END. Timepiece Project

Vandaag eindelijk binnen, vanuit Frankrijk, de NA: het Timex END. Timepiece Project.
(Ja, de punt . hoort erachter)

Nooit eerder een Timex horloge gehad, nooit geambieerd ook, totdat ik hier op het forum enkele gave exemplaren zag voorbijkomen.

De interesse was gewekt, na wat online speurwerk het horloge gevonden dat het moest worden: het resultaat van een collaboration tussen Timex en END. Clothing.
END. is een retailer van high end merkkleding in de UK.

END. bleek al vaker te hebben samengewerkt met Timex, hetgeen ook wel toffe horloges heeft opgeleverd, mijn exemplaar is Timepiece Project # 3

Genoeg tekst, nu plaatjes! Alleen de verpakking is al gaaf: een houten kistje, afgewerkt met zwarte pianolak en van binnen bekleed met zwart leer.

Uploaden: FA4C5B57-6BBD-4EAD-BB95-4B39F48B59A9.jpeg…

Binnenin een zwart, 40mm Timex horloge, simpel, witte tekst op de dial, rode lollipop secondewijzer. Head only met 3 Nato straps: zwart/wit, zwart two tone en een zwart lederen Nato, alledrie met zwarte hardware.

Heel blij met deze NA, alleen het uitpakken is al een belevenis. Gave kist, mooi horloge, toffe look al met al.

15 likes

En de wristshots:

En op leer:

6 likes

Opvallend ding, ik vind m wel tof!

2 likes

Lekker, die uurwijzer is ook lekker origineel zo! Have funnn

2 likes

Gaaf hoor, toch wel beetje collectable

2 likes

Jep , leuke Timex :+1:

2 likes

Ja!
Gave set zo alles bij elkaar

2 likes

Ik vindt timex een beetje de Amerikaanse Vostok. Eenvoud en sterk. Werkpaard. Ik heb er ook een aantal mechanische en een aantal quartz. Je kunt bij timex slagen voor een dress watch, chrono/sportief.
Mooi setje

1 like