NA: Timex Expedition North 41mm automatic

Hey,

Ik post hier niet veel want er is en word al zo veel geschreven maar deze wilde ik jullie niet onthouden. Voornamelijk omdat ik deze hier nog niet ben tegen gekomen.

Was al een tijdje aan het zoeken om een leuk dagelijks horloge toe te voegen aan de collectie. De “Hamilton Khaki Field watch” stond hoog op het lijste tot ik deze tegen kwam. Toen ik op een dag een korting van 30% langs zag komen kon ik hem niet laten liggen.

Expedition North® Titanium Automatic 41mm Eco-Friendly Leather Strap Watch

Wat mij aansprak waren de looks van de asfalt dail en de kleuren combi met de wijzers, markers en de kast.

Tevens zijn de specs voor deze prijs erg goed: Titanium kast, Sapphire glas, open case back, 200M water dicht.

Wat vind ik minder: de eco friendly strap (snel vervangen door en nato strap. Ook hoor je de rotor rond gaan als je goed luistert.

Wat mij betreft een leuk horloge voor een aantrekkelijke prijs, maar zet hem wel op een nato (grijs en groen doen het erg goed)

:grinning:

41 likes

Mooi horloge, die asfalt kleur en textuur van de wijzerplaat gaat goed samen met de donkergrijze titanium kast. Geniet er maar van.:+1::ok_hand::wave:

Een fraai horloge en dacht veel waar voor je geld :ok_hand: Dank voor het delen en veel plezier hiermee !

Leuke daily! :+1:

Mijn beste,

Getalenteerde Timex hoor!!
Ziet er goed uit!!
Proficiat dan ook met deze sportieve tijdgeest.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk horloge, ken ze niet met dat ‘berg’ logo op 12 uur. Ziet er goed uit!

Gaaf. Met prijs/kwaliteit verhouding zit je bij Timex wel goed! Zijn sowieso de laatste jaren weer goed bezig met nieuwe modellen. :+1:
Mooie combi ook met de band. Geniet ervan!

Wat een heerlijke aanwinst :+1:, ziet er goed uit.

Goede keuze en veel waar voor je geld :+1:

Leuk horloge voor een mooie deal. Geniet ervan

Lekkere daily beater :+1: met een verrassende wijzerplaat. Njoy!

Leuke Timex, veel draagplezier :+1:t2:

Gefeliciteerd, mooie klok.

Mooie NA, leuk die Berg! Had gelijk even die 30% bekeken, maar helaas…

Hey, dank voor de reacties.

Ja die 30% was voor mij ook een verassing omdat het horloge pas net leverbaar was (zo ver ik weet).