NA Timex Expedition North Field Post Solar 41 mm

Er was nog wel ruimte voor een niet kostbaar, eenvoudiger horloge voor tijdens klussen in huis en tuin, waarvan het niet al te erg is als het beschadigd raakt. Maar wel leuk genoeg om het met plezier op de eigen pols aan te treffen. Liefst solar, want lekker makkelijk. Deze 2e hands Timex field watch kwam langs voor een heel vriendelijk prijsje, dus meest waarschijnlijk al met wat krassen en da’s prima, want dan is er geen drempel om er een paar bij te maken. Dat bleek anders, want het bijna 3 jaar oude klokje blijkt nog in absolute nieuwstaat. Nou ja, dat nemen we graag op de koop toe. Na ontvangst kwam ik erachter dat het een tamelijk schaamteloze kopie is van een Hamilton Khaki versie op de toevoeging van de crown guards na. Kan ik ook niet al te erg vinden. Beter goed gejat…
Verder 100 m water resist en saffier.
Dan de plaatjes:

Op de binnenkant van het doosje nog een vrij nadrukkelijke opdracht om een NA topic aan te maken…

34 likes

ziet er iig goed uit :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Mooi Timex solar Eddie.
Veel draagplezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd.:+1:
Ziet er hartstikke goed uit!!
Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie Timex. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met deze aantrekkelijke Timex, geniet ervan

1 like

Die ziet er zeker nog top uit! Leuk horloge, gefeliciteerd.

1 like

Prijs/kwaliteit is Timex :muscle:t3:. Gefeliciteerd met deze outdoor NA Eddie

1 like

Gefeliciteerd met deze timex.
Veel klustijd gewenst!!

1 like

Gefeliciteerd, jij raakt de tijd niet meer kwijt in het klussen :facepunch:

1 like

Veel plezier ermee,spreek uit ervaring is mijn tuinklusser bij uitstek,licht,zeer robuust,fijne gun metal look en altijd paraat😉

2 likes