Net binnen dit snoepje van Timex. De inspiratie komt van vintage chronos en de heruitgaves die TH nu zo smaakvol doet.
De collectie begon een beetje duiker only te worden en dit sprak zeer aan.
Draagt een beetje als een coctail time maar oozed class.
Heb er meteen een zwarte croc op gedaan, net ff wat gaver dan de standaart zandkleur leren bandje.
Het loopwerk is quartz maar de reset van de stopwatch doet mechanisch aan, in 1 klap terug naar 0. Niet zoals bij mijn seiko speedtimer die het veld moest ruimen. De pushers gaan ook met een duidelijk meganische klik. Geinig.
Zo licht als een veertje das ff wennen na de glycine, maen en speedtimer.
Met een Timex kan je niets verkeerd doen! Wel een merkwaardige keuze op vlak van de indices (specifiek de 3, 9 en 12) van het design-team, was me nog nooit eerder opgevallen
Veel draagplezier!
Ik heb deze afgelopen kerst periode ook al gespot online. Nu dan de eerste echte op het HF! Wat een heerlijke chronograaf zeg! Veel plezier ermee, ik vind m heel mooi.
Ja dacht ik eerst ook, vooral op de zilveren versie. Maar dat art deco font heeft Timex eerder gebruikt en vind het best leuk zo op de groene wijzerplaat
Echt een super mooi horloge, zeker als je bekijkt hoe goedkoop dit horloge eigenlijk is. Veel waar voor je geld en zeker een zeer prachtige kleur.
Wel had van mij die datum indicator er niet op gehoeven, maar das een dingetje wat ik tegenwoordig met meer horloge’s heb.