NA: Timex Marlin Snoopy

Als kind heb ik vroeger erg veel Engelstalige Snoopy strips van mijn toenmalige buren geleend en gelezen en daar heb ik fijne herinneringen aan overgehouden. Toen Timex met deze Snoopy versie kwam, besloot ik meteen dat ik deze er moest komen. Het liefst had ik de tweede generatie Speedy Snoopy maar die vind ik wat te prijzig :grinning:

De Timex Snoopy is beschikbaar voor 249 euro bij Timex.eu.
Daar was het model niet op voorraad maar je kon je per email laten informeren zodra deze voorradig zou zijn. Aangezien dit model gelimiteerd schijnt te zijn (in aantal of in tijd) besloot ik meteen deze te kopen.

Het horloge komt in een mooi doosje met aan de binnenkant een Snoopy strip.

De maat is 40mm maar door de brede rand draagt deze kleiner. Het horloge heeft een prima sunburst en is goed afgewerkt.
Het horloge heeft een dikke dome :+1:

Jammer alleen dat de inkt van Snoopy niet helemaal droog was :wink:

En dan de verdere foto’s:





82 likes

Heel gaaf! Veel draagplezier. :+1:

2 likes

Heel mooi!

2 likes

Geinig

3 likes

Zie hier de generatiekloof in de praktijk. Ik sluit me overigens bij jou aan :wink:

2 likes

Mooi horloge en Snoopy is een held! :+1:

1 like

Ik denk overigens wel dat ik voor de variant zonder snoopy zou gaan, zoals de rode:

3 likes

Ik vind hem wel geinig, alleen jammer dat Snoopy een beetje sneupy kijkt.
Sneupy

4 likes

Heel leuk!

1 like

Wat een leuk horloge!!! :clap::+1::clap:

Ik wens je nog veel draag en kijkplezier van dit wel prettig horloge!!! :+1::clap::+1:

1 like

Leuk horloge!

2 likes

Dat is een redelijk logische keuze van ze hoor :grinning:

4 likes

Wat een leuke en vrolijke aanwinst! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Hartstikke leuk. Veel plezier ermee!

1 like

Wat een mooie NA, beiden door de jeugdherinneringen en het horloge zelf. Veel draagplezier gewenst!:+1:

1 like

Ik van er van alles van vinden. Feit is dat ik hem voornamelijk erg leuk vindt.

Geniet ervan!

1 like

Leuk horloge! Veel plezier van/met deze aanwinst.

1 like

Out of stock inmiddels.

2 likes

Erg leuk horloge. Ben zelf ook erg gecharmeerd van de simpele maar betoverende tekeningen van Charlie Brown en consorten. Heb dan ook een leuke sticker op de Chromebook :grinning:.

9 likes

“Out of stock”

@Merl Erg leuke aanwinst :+1:

5 likes