NA: Timex MK1- 6 tientjes well spent!

Dag beste forumleden!
Vorige week kwam ik onderstaand horloge tegen bij het zoeken naar een goedkope beater, liefst met een militaire ondertoets.
Ik had nog nooit eerder een Timex gekocht, maar online leken hun klanten heel tevreden te zijn over wat ze kregen voor hun geld.
Met een kortingscode via de nieuwsbrief kostte dit ding 60 euro, dus lang twijfelen heb ik niet gedaan.
Chrono-functie werkt leuk, met de chrono-wijzer die bij stilstand steeds naar de 12-indice wijst.
Dit is natuurlijk wel een quartz, al zal dat niemand verbazen!
De meegeleverde Nato voelt natuurlijk wat ‘plastiekerig’ aan, maar wat verwacht je dan voor 60 euro? Oogt in elk geval hele erg mooi naar mijn mening.
Door het gebolde glaasje krij je ook wat optische vervorlingen naaregeang hoe je naar de wijzerplaar kijkt, ziet er best leuk uit! :sunglasses:

Nog enkele specs:

Head Diepte (mm): 13
hoofd behuizing: Roestvrij staal
Hoofd Breedte (mm): 42

Tips voor een nieuwe band zijn altijd welkom! :slight_smile:

Voor de geïntersseerden:
Timex MK1 - TW2T10700
60 euro incl. verzending op Watches2u.com
Vergeet niet je 10% korting te vergulden via de nieuwsbrief!

43 likes

Mooie Timex.

1 like

Gaaf ding!:+1:

Mijn beste,

Een verfrissende aanwinst!!
Lekker veel horloge-plezier, voor een schappelijk prijsje!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Netjes!

1 like

Ziet er goed uit ! Heb er ook 1 onderweg ! :sunglasses:

1 like

Tof horloge :ok_hand: zeker voor dat geld. Maar los daarvan: deze chrono vind ik beter uitgevoerd dan veel Zwitserse (duurdere) opties… Keurige beater

1 like

Oehh das eigenlijk wel een leuk dingetje, misschien komt hij bij mij ook wel effe in de collectie kijken.

1 like

Heb al meermalen naar de aluminium versie zitten kijken, moet lekker licht zijn. M’n vinger zweefde al boven de knop, maar uiteindelijk toch niet gekocht.

Veel plezier ermee, leuk ding.

1 like

Timex maakt prima horloges voor en geweldige prijs naar mijn mening, het mag dan geen Zwitsers hoogstandje zijn maar leuk zijn ze wel.

1 like

Goeie deal!

1 like

Leuk ding! 60 bucks well spent :ok_hand:t3:
Dit is echt zo’n ding dat het forum wel eens zou kunnen overspoelen.
Ik zou er een leuke canvas strap opzetten.

1 like

Erg tof voor dat geld!

1 like

Maak eens een foto als je de kroon indrukt :ok_hand:t2:

Nice, veel draagplezier!

1 like

Fijne kast, voelt meer premium aan dan het waarschijnlijk is :grin:

1 like

Komt er vanavond aan :wink:

Kaki-groene canvas, wat denk je? :sunglasses:

Nice! Geen geld indeed!

1 like

Zoiets ja. Geen zwart of grijs in ieder geval.

1 like