Hallo allemaal,
Na mijn voorstelbericht al weer een paar maanden geleden nu dan eindelijk mijn eerste aankoop.
Ben een jaar geleden gegrepen door het horlogevirus en in het begin ook een beetje blijven hangen in het duurdere segment (Rolex, Omega, Patek je kent het wel) maar voodat dit een beetje uit de hand te lopen hobby begint te worden, dacht ik dit ga ik eerst voor mezelf goed uitdenken en op een rijtje zetten voordat ik straks met allemaal horloges zit die ik te weinig ga dragen.
En om nou gelijk met een horloge van 10/15K te beginnen leek me ook niet heel erg verstandig, want wat komt daarna?
Wil voor mezelf toch een soort route uitstippelen naar een collectie van max 10 horloges.
Met dank aan alle topics en foto’s hier op het forum hoop inspiratie op gedaan van merken waar ik nog nooit van gehoord had, en man wat heb ik hier veels moois voorbij zien komen.
Het is een Timex Mk1 geworden!
Volgende op het verlanglijstje? voor nu staat een Hamilton Kaki Murph op 1.
Goed dat je al een eindaantal voor ogen houd,zelf heb ik dat nooit gedaan en dan is het van achteraf inkrimpen vanwege draagtijden hè,maar ben geen flipperaar en zie ze nog allen graag dus dat is moeilijk dan,vindt je niet dat je met de Hamilton Kaki Murph een zelfde gevoel creëert als met deze Timex ?