NA: Timex Q re-issue, wat een grappig ding!

Ergens vorig jaar bracht Timex een re-issue uit van de Q.

De vintage looks van het quartz horloge en de knipoog naar de GMT van dat “iets” duurdere merk spraken me direct heel erg aan. En voor 200 euro kan je je ook geen buil vallen…

Was nog een hele zoektocht want overal zijn ze uitverkocht maar vandaag kwam ie dan eindelijk binnen.

Heel leuk ding en met z’n 38mm perfect voor mijn bescheiden pols…:wink:

38 likes

Zeker, een leuk horloge. Gefeliciteerd 🥳 dat je nog eentje hebt kunnen vinden.

Ik heb hem ook overwogen. Alleen las ik dat de band nogal pijnlijk is voor personen met veel armhaar :slight_smile:

1 like

Ah wat tof! Ik heb er ook naar gekeken. Bevalt wel dus? Voelt ‘ie een beetje solide aan?

1 like

Heb hem nu een half uurtje om de pols maar voelt voor een horloge in deze prijsklasse prima aan!

2 likes

heb hem oo kgister bij timex besteld, hoe lang duurde het voordat die binnen was?

1 like

Hij is prachtig !
Gefeliciteerd. :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Ik vind het altijd jammer als horloges de bandaanzet verstoppen onder de kast, leidt er direct doe dat je hem niet zo mooi kunt swappen…

1 like

Ik heb hem niet bij Timex zelf besteld maar (nieuw) via ebay.

oke! wel hopelijk normale of goedkopere prijs betaald dan standaard?

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Leuk ding, ik heb hem ook. Voor de prijs best veel waar voor je geld en dat haren trekken valt enorm mee :+1:

Volgens mij is hij inmiddels alweer een tijdje normaal leverbaar:

https://production-us-timex.demandware.net/s/timexeu/en_GB/q-timex-reissue-38mm-stainless-steel-bracelet-watch/TW2T807007U.html?

1 like

Gefeliciteerd, :sunglasses: design !

1 like

Mooie nostalgische model uit de jaren 70 en 80. Inmiddels verkocht omdat ik hem te kleine vond. Zijn grote en automaat broer van 40 mm is onderweg naar mijn pols.
Timex Batman M79

2 likes

Is die al leverbaar dan ? :thinking:

Zit te wachten op een mail van Timex

1 like

Volgens mij leverbaar vanaf 14 februari.

2 likes

Mooi horloge, zeker onder gewaardeerd.
Goede vakantie beater.

1 like

Heel leuk ding, misschien ook maar eens bestellen nu ze toch voorradig zijn.

1 like

Weet je al een prijs?

1 like

Erg leuk ding. Groeten van die van mij, paar maanden oud.
Ik heb er een andere band aangezet. Niet vanwege het harentrekken, valt mee m.i, maar omdat Ik deze leuker vind.

3 likes

Mooi! Zie hem hier en daar ook met een jubilee band. Enig idee waar ik die zou kunnen kopen?