NA Timex weekender

Aha. Heb je hem al besteld? Ik ga eens even googelen hoe die eruit ziet.

Nee hij staat op mijn wensen lijst, ooit komt ie er wel. Beetje ondergewaardeerd merk denk ik, Timex.

1 like

Tof horloge inderdaad!

Tikt het erg luid, of valt het mee?

1 like

Gefeliciteerd met deze aanschaf. Heel veel plezier ermee.

1 like

Zelf een Timex uit de jaren '60 op de kop getikt maar moet nog even nagekeken worden als ik eens 5 minuten tijd heb. Zelf fan van Casio maar Timex heeft leuke no-nonse horloges. Dus benieuwd.

2 likes

Mooi horloge. Ik draag mijn weekend er ook met veel plezier.
En druk natuurlijk regelmatig op de kroon om naar de Indiglo te kijken😁

1 like

Dat weet ik niet Ik ben slechthorend en ik hoor nooit horliges tikken.

2 likes

Ja,leuk he? Helemaal overbodig, want zelfs in de stadsschemer 's avonds is de tijd af te lezen.

Wat is dat precies? Indiglo?

1 like

mooi ! veel plezier ermee! leuk om te zien dat er ook eens andere horloges voorbij komen als rolex.

1 like

Ah duidelijk, maar waarom moet je op de kroon drukken?

1 like

Hartstikke leuk horloge Petra, heel veel plezier ervan.
En het doet me veel genoegen om de posts van @anon75976835EV in dit topic te lezen.
100% mee eens.

3 likes

Leuk , geniet ervan

1 like

Deze 15 seconden durende video maakt alles duidelijk denk ik.

4 likes

Ah cool, dat wist ik ook niet. Wellicht dat ik deze ook tzt eens aan de verzameling toevoeg. Echt een leuk ding!

3 likes

Amazon heeft hem, 55 euro en ze hebben hem in voorraad.

1 like

Ja had het gezien inderdaad, echt geen geld. Maar denk dat mijn vrouw gek wordt als ik nu wéér aankom met dat ik een horloge wil kopen. In iets meer dan een jaar zou dat nummer 6 correctie, 7, worden :upside_down_face:

2 likes

Wat een leuk klokje! Heerlijk no-nonsense. Veel draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Is ze er nog niet aan gewend? Ik heb er sinds februari 10 gekocht en mijn vriendin heeft zich erbij neergelegd. Af en toe geeft ze er zelfs een cadeau.

2 likes

Het schijnt sowieso meer dan 16 jaar te duren om aan mij te wennen, still counting. Zodra het zo ver is… :rofl:

Wel ontzettend lief van je vriendin om er af en toe één cadeau te doen. Heb mijn vrouw voor haar verjaardag ook één cadeau gedaan. Blijven toch mooie sierraden als je het mij vraagt. Grappige is nu dat ze zelf af en toe ook iets voorbij ziet komen dat ze mooi vindt en wel een geschikt cadeau vindt haha

2 likes