NA: Timex x Seconde Seconde IYKYK (Episode 1)

Nou, deze had ik niet zien aankomen… Eerder toevallig daags voor release op gestoten en wekkertje gezet om deze om 6AM te kunnen bestellen.

Ik volg het werk van Seconde Seconde al eventjes, zitten vaak erg leuke collabs bij. Maar vaak ook erg dure. Deze Timex “IYKYK” (If You Know, You Know, met bijpassend raadselspelletje online pre-release) vond ik wel een geinige collab en betaalbaar om eens te proberen. Voor mij sowieso de quartz 38mm gezien 40mm voor mij te groot is. Ik ben ook meer fan van het artistiek ontwerp van deze 38mm, met het Pepsi rietje eerder dan de Batman ‘SLAP’ :slight_smile:

Ik heb enkele jaren terug deze re-issue van de Timex Quartz al gehad. Ook met Pepsi bezel, maar met donkerblauwe wijzerplaat en dag/datum venster. Dan vind ik deze met matzwarte wijzerplaat en ontbreken van day/date toch prettiger ogen, los van het de speelse secondewijzer.

Deze releases zijn de eerste van zes stuks. Beide gelimiteerd tot 500 stuks. Later deze maand zouden 3&4 gelanceerd worden.

Meer info te vinden o.a. op de Hodinkee website.

Enkele beeldjes:

Mijn exemplaar is nummer 27 van de 500.

Enkele plaatjes van het web, alsook de batman variant met automaat (Miyota) in 40mm.

21 likes

Nog een wrist shot en een macrofoto van de wijzerplaat

17 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze vrolijke aanwinst!!
Goed hoor!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Erg leuk sportief horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:

Leuk. Veel plezier ermee.

Goede keuze geweest :+1: Veel plezier ermee :grinning:

Heerlijk, dat rietje als secondewijzer! Horloge met een knipoog. Leuk. Dus gefeliciteerd ermee!

Heel cool! Veel draagplezier toegewenst!

mooi,
draag hem met plezier

Heel leuke uitvoering van Timex :ok_hand:

Gefeliciteerd

Timex is cool :sunglasses:
Gefeliciteerd met deze afwijkende en verrassende NA

Erg leuk horloge. Veel plezier ermee.