NA: Timor G-10

Vandaag heb ik het Timor G-10 horloge van de inkoopactie van @Henrik binnengekregen. Op zondag? Ja, op zondag.

Althans toen ik vanochtend de hond uit had gelaten viel mijn oog op een bruin doosje dat achteloos achtergelaten was in de tuin. Na enig speurwerk blijkt dat het al sinds donderdag ligt. PostNL heeft het afgeleverd zonder enig bericht en door wat drukke dagen ben ik niet in de tuin geweest. Gelukkig heeft de bezorger nog een droog plekje uitgezocht.

Na een blik op de afzender maakte mijn hart een klein sprongetje. Hoera, weer een horloge om aan de collectie toe te voegen!

Afijn, over horloge is in het inkooptopic al het nodige verteld en iedereen wil foto’s kijken. Waarvan akte:

Dit is de, te brede, door Aerowatch geleverde NATO

Dit is de door Henrik meegeleverde NATO, naar mijn idee nog steeds iets te breed. Niet erg, ik heb nog een NATO van 18mm incoming, wellicht past die beter.

Ook in het donker prima af te lezen :+1:

De afwerking van de lugs had wat mij betreft beter gekund.

Conclusie: leuk horloge voor de prijs die Henrik er voor vroeg. Voor het volledige bedrag van €258,- had ik hem naar alle waarschijnlijkheid laten liggen.

Voor nu gaat er even een ander horloge om de pols want er moet weer geklust worden maar morgen zal ik hem dragen. Even aan de mevrouw Piet vragen of ze mijn groene houthakkers-overhemd wil strijken :yum:

@Henrik, bedankt voor de genomen moeite om deze inkoopactie te organiseren. Ik ben er blij mee.

32 likes

Gewoon een leuk horloge voor dat geld :ok_hand: Geniet er van!

1 like

De militaire stijl horloges zijn altijd zo lekker fotogeniek :ok_hand:
Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Ziet er om de pols bijzonder goed uit!!
Veel draagplezier dan ook met deze getalenteerde sportieveling.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker weer hoor van PostNL, laatst bij mij ook een doos met best wel dure schoenen gewoon in mijn voortuin gesmeten toen ik effe niet thuis was…

Gelukkig heb je het horloge uiteindelijk wel goed teruggevonden. Veel plezier met deze aanwinst gewenst!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heb er al wat gezien op HF…
Gefeliciteerd gezellig en leuk ding wens je er veel draagplezier van en mee… :heart_eyes: :+1: :+1:
Ik ken deze ook als Aerowatch en lijkt krek eender…
Sorry precies hetzelfde…

1 like

Van harte gefeliciteerd met je mooie aanwinst!:ok_hand:

1 like

Verrassende zondagse NA, dankzij onze postbezorgers. Moet niet gekker worden. Wel gefeliciteerd met je stoere NA

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

O jongens, dit gaat dus bij mij ontzettend mis! Lange tijd niemand thuis en de bezorgers zijn ergerlijk slordig, ook hier. Het zal een klein wondertje zijn, als dat horloge ooit aan mijn pols komt. Eerlijk gezegd, was ik het ook al een beetje vergeten.

1 like

Oh, jee! Gauw rondkijken en even informeren bij PostNL

1 like

Ik heb hem ook binnen op de nato van Henrik.
Leuk ding, grab en go!

7 likes

Fijn dat je haar uiteindelijk nog gevonden hebt.
Veel plezier ervan.

1 like

Best leuk, deze Timor. Leuke actie ook.
Geniet ervan :v:

1 like

Leuk. Gefeliciteerd.

Leuke prijspakker zo :ok_hand: Veel plezier ermee!

Het kleine wondertje is dus tóch gebeurd: de Timor bleek - bijna vergeten - bij de buren te zijn terecht gekomen, hoog in de kast, buiten bereik van grijpgrage kinderhandjes…
Leuk horloge met een echt ouderwetse uitstraling. Zoiets had ik nog niet en hoewel enigermate discutabel: teruggrijpend op een stukje geschiedenis van de twintigste eeuw. Ik ben er blij mee!

1 like

Top! Dat je er veel plezier van mag hebben. Ik draag hem regelmatig met veel pleIer

1 like

Geniet ervan :wink: