Omdat ik al mijn niet-sportieve horloges onverhoopt had weggeflipperd en ik wel een serie klantbezoeken moest gaan verrichten had ik op korte termijn een dresswatch nodig.
Nou vond ik Tissot altijd al een uitermate sympathiek merk en zat ik al een tijdje te loeren naar wat two-tone opties. Dat plus een redelijk democratische prijs bracht mij bij het volgende:
Daarnaast zo’n stomme vlindersluiting met half-links die te groot zijn waardoor ik de keuze heb tussen blauwe vingers of hem steeds van mn elleboog terug naar de pols moeten schuiven.
Wat zouden jullie doen? Ik twijfel tussen de sluiting vervangen door iets met microaanpassing (hoewel ik niet weet of dat uberhaupt wel kan), band eraf halen en hem op een andere band zetten (maar wat voor een dan?) of de hele handel maar weer naar marktplaats schuiven.
Zeker al overwogen maar wat voor kleur zou mooi staan bij two tone? Bruin? Zwart? Wit? Ook lastig om vergelijkbare voorbeelden te vinden (kan ook aan mij liggen) op het interweb
mijn idee, ik ben niet echt voor leder, heb er maar drie in een collectie van +/- veertig stuks
of je moet een meshband overwegen, die kan je fijn afstellen