NA: Tissot Chemin Des Tourelles

Al een tijdje aan het kijken naar een nieuw horloge, huidige horloges zijn o.a. een Festina, TW Steel (VR46 uitvoering), Fake Tag Heuer uit Turkije en een oud Palerma horloge.

De eisen waren:

• Dat ie mooi is !
  • Geen Chronograaf
  • Bij grote voorkeur een automaat
  • Zwitsers

Verschillende modellen van Tissot bekeken, waaronder de Gent XL (T1164073709100).
Frederique Constant ook bekenen, maar Tissot trekt toch daar ze ook sponsor zijn van de MotoGP waar ik fan van ben.
Uiteindelijk kwam ik via Catawiki bij mijn nieuw model uit, de verkoper heeft waarschijnlijk een partij ingekocht daar ze elke dag dit klokje verkopen. Paar keer meegeboden maar ging telkens (net) over budget. Na wat verder door dit forum bladeren kwam ik bij Jomashop uit, en daar uiteindelijk ook de bestelling geplaatst. De BTW in importkosten direct bij hun afgerekend en 12 dagen later stond DHL voor de deur.

Bij deze de foto’s:

28 likes

Mooie aanwinst; gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie aanwinst, Frank! Het merk Tissot gooit bij mij ook hoge ogen. Veel draagplezier met deze aankoop!
Mag ik vragen wat je heeft doen besluiten om de Chemin Des Tourelles te kopen en niet de Gent XL (die ik zelf ook heb)?

1 like

Hoi Huibert,

Zeker mag je dat vragen, ik vind de Chemin Des Tourleles net wat meer luxe uitstralen, men was op het web ook wat meer enthousiaster over het Powermatic 80 uurwerk dan over het Swissmatic.

Maar het zou mij niet verbazen dat ik de Gent XL ook nog een keer aanschaf, hij blijft erg mooi namelijk :slight_smile:

1 like

Dat is gelukt! Mooie aanwinst!

1 like

Heel mooie Nieuwe Aanwinst! Een flinke upgrade t.o.v. TW Steel e.d. Heel veel draag plezier :watch::slightly_smiling_face:

2 likes

Mooie aanwinst hoor! Van harte gefeliciteerd en geniet er van

1 like

Mooi! Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Leuk hoor. Veel plezier met deze NA. :+1:

1 like

Proficiat

1 like

Dat is een hele mooie NA!
Draagt het horloge zoals verwacht, gehoopt?

1 like

Mooie NA gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd met je NA! Ik heb die van mij na lang aarzelen ingeruild voor de Classic III day-date. De Romeinse cijfers gingen mij tegenstaan, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

2 likes

Gefeliciteerd ! Veel plezier ermee !

1 like

Yes, helemaal blij mee :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Echt een mooi exemplaar!

1 like

Gefeliciteerd met de mooie NA Frank. Geniet ervan :+1:t2:

1 like