NA Tissot Electronic PR516

Dit is voor mij wel een revival/home coming aanwinst. Ik kreeg rond mijn 14e tegelijk met mijn broer een
horloge van mijn ouders hij een PR516 automaat ik de Electronic een one of a kind plaat die je nooit vergeet. Ik was nu toch al ruim 2 jaar op zoek naar een mooi en compleet origineel exemplaar dankzij de tip van @wbcoupe mijn dank is groot kwam ik deze op Chrono 24 op het spoor, maar particulier verkoper in Portugal ? na wat heen en weer gemail met verkoper de gok gewaagd en na goed 10 dagen kwam hij binnen werkelijk perfect loopt super en dus ook compleet met de plastic inlay a/d achterkant die kan draaien om de maand aan te geven wanneer de batterij is vervangen Tsa hoe kom je erop. Wel ff een mooie tropic op gezet band die erbij zat was echt op

Nu wat pics.

Wristshot

En samen met ze PR516 broers mooi stel

Dank voor het kijken

48 likes

Wat een gave aanwinst en tof trio zo!
Geniet er van.

1 like

Ik had hem natuurlijk al gezien, maar nogmaals gefeliciteerd met deze hernieuwde aanwinst. Prachtig trio zo en alle drie in zeer puike conditie. Heel veel plezier ermee :+1: :+1:

1 like

Mooie uitvoering zo!
Ik heb heel veel Tissots uit deze periode geflippert.
Niet vaak in zo’n goede staat. :sunglasses:

Groeten van z’n broertje

4 likes

Ik mag hopen dat er geen seamaster op de wijzerplaat staat, want dan heb je een niet bestaande Tissot gekocht :wink:

2 likes

Een Saestar (!) daarentegen wel.

1 like

Nee die ook niet :crazy_face:
:rofl: :rofl:

2 likes

Toch wel :stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl:

Misdruk van Seastar plaat. :upside_down_face:

5 likes

Oef, ik vrees dat die in Mumbai geweest is :face_with_hand_over_mouth: :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Dat vermoedde ik al; die vergissing komt vaker voor :grin:

Back on topic NA !

1 like

leuk :+1: :+1: :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Leuk zo’n gave Tissot die je vroeger ook hebt gehad. Enjoy!

1 like

Gaaf!

1 like

Heel tof! Prachtig trio samen zo. :ok_hand:

Gaaf, zo’n horloge uit je jeugd. Helaas heb ik het nooit van huis uit mee gekregen en dus geen herinneringen aan ‘horloges van vroeger’. Geniet er van, hij is gaaf!

Zomaar nieuwsgierig; heeft je broer de automaat nog?

2 likes

Mooie aanwinst, en gaaf trio :+1:

1 like

Oeh, heel mooi trio.
Gefeliciteerd.

1 like

Toeval bestaat niet.
Vandaag kwam vandaag dit tegen in een oude pr516 folder:

4 likes