Dit is voor mij wel een revival/home coming aanwinst. Ik kreeg rond mijn 14e tegelijk met mijn broer een
horloge van mijn ouders hij een PR516 automaat ik de Electronic een one of a kind plaat die je nooit vergeet. Ik was nu toch al ruim 2 jaar op zoek naar een mooi en compleet origineel exemplaar dankzij de tip van @wbcoupe mijn dank is groot kwam ik deze op Chrono 24 op het spoor, maar particulier verkoper in Portugal ? na wat heen en weer gemail met verkoper de gok gewaagd en na goed 10 dagen kwam hij binnen werkelijk perfect loopt super en dus ook compleet met de plastic inlay a/d achterkant die kan draaien om de maand aan te geven wanneer de batterij is vervangen Tsa hoe kom je erop. Wel ff een mooie tropic op gezet band die erbij zat was echt op
Ik had hem natuurlijk al gezien, maar nogmaals gefeliciteerd met deze hernieuwde aanwinst. Prachtig trio zo en alle drie in zeer puike conditie. Heel veel plezier ermee
Gaaf, zo’n horloge uit je jeugd. Helaas heb ik het nooit van huis uit mee gekregen en dus geen herinneringen aan ‘horloges van vroeger’. Geniet er van, hij is gaaf!
Zomaar nieuwsgierig; heeft je broer de automaat nog?