NA: Tissot Everytime 38mm

Een beetje verlaat, maar hierbij toch nog een nieuw aanwinst topic! In mijn introductie post al even kort geshowed maar nu is de keuze definitief gemaakt. Tijdje terug is mijn vriendin 21 geworden en aangezien we al 5 jaar samen zijn vond ik het wel leuk om er wat geld (voor een student) tegenaan te gooien voor een mooi cadeau wat ook blijvend is. Nu is mijn vriendin niet super into horloges (zoals ik) maar ze vindt het wel mooi en heeft ook altijd een horloge om, iets van een Rosefield of iets dergelijks. En toen begon de zoektocht naar een “echt” horloge. Overigens samen op zoek naar gegaan want ik weet dat haar smaak kieskeurig is :sweat_smile:. De eisen:

1. Goud of two tone want moet matchen met gouden sieraden
  2. Niet te klein want geen mega fijne polsjes en ziet er te ouderwets uit.
  3. Budget van 200-300 euro.

Dat was nog lastiger dan gedacht, dames horloges van de bekende merken zijn vaak relatief klein of kitscherig en dat was ook niet echt de bedoeling. Na lang zoeken uiteindelijk op dit horloge beland: de Tissot Evertime Medium Quartz 38 mm.

Het is dus eigenlijk een herenhorloge maar wij vonden hem allebei perfect voor haar dus who cares :stuck_out_tongue: Ze is er super blij mee en ik kijk ook regelmatig met trots naar haar pols. Bedankt voor het lezen en fijn weekend!

30 likes

Die is cool zeg, Nice!

1 like

mooie strakke klok … :blush::+1::+1:

1 like

Ik vind m cool :sunglasses: goed cadeau hoor.

1 like

Mooi cadeau. Lucky girlfriend!

1 like

Mooi! Met deze band staat hij verrassend vrouwelijk!

1 like

Mooie aanwinst ,gefeliciteerd.

1 like

Tof!

1 like

Staat haar prima!

1 like

Prachtig horloge! Erg mooi om zoiets cadeau te doen, en voor haar om te krijgen. Dat maakt een horloge nu écht speciaal. En Tissot is en blijf ik een prachtig merk vinden!

Super veel draag en kijkplezier voor jullie beide!

1 like

Dank voor de leuke reacties allemaal!

Mooi cadeau voor je vriendin, wens haar alvast veel draagplezier toe met haar nieuwe horloge!

1 like