In een ander draadje had ik gemeld dat ik een horloge zocht met een rode of groene wijzerplaat. En om suggesties gevraagd.
Het is iets anders geworden: de Tissot everytime met, jawel, een rode wijzerplaat: saffier, 5 atm, 34mm, quartz. Hij is mooi, al denk ik er wel over om een zwarte of zilverkleurige mesh op te zetten omdat ik niet weet of ik kan wenben aan dat glitterbandje.
. Ik mag hem pas om over 2,5 week, als ik echt met pensioen ben, maar nu mag het nog even. Ik heb hem gekocht bij Punte. Wat een fijne zaak is dat toch: klantvriendelijk, ze nemen de tijd voor je. En je gaat er altijd met iets weg:
Opvallend kleurtje! Veel draagplezier toegewenst van deze mooie Tissot
Leuk! Is dat het standaard bandje? Die van tissot zijn altijd zo stug
Wat een prachtige wijzerplaat! Gefeliciteerd met deze NA Petra
Wat een mooie Tissot! Tsja, dit bandje past er wel erg goed bij! Ook ik heb ervaren dat een Tissot lederen band stug kan zijn (en blijven) maar dat was in 2004 dus wellicht is het nu beter. Een fijne structuur Mesh kan ook zeker.
Veel draag plezier en geniet van je pensioen! Over 8 jaar mag ik ook…
Neehh nog steeds waardeloos😄
Blits horloge zeg!
Tissot is een mooi merk en altijd goed.
Heel veel plezier er mee gewenst!
Ja, deze is standaard. Inderdaad nogal stug.
Mijne was gevuld met massief kunststof, zo blijft ie gegarandeerd stug. Jammer want ze zien er mooi uit.
Was dat die Tissot Date? Dat bandje heb ik toen ook gehad. Rotte in no time van je pols.
Tissot vind ik qua prijs / kwaliteit gewoon echt prima. Mooie horloges voor ieder wat wils en gewoon mooi saffier erop, dus geen krassen. Maar wat qua keur een stoer horloge voor je pensioen. Geniet er van en van je pensioen.
Erg leuke Tissot voor een dame.
Mooi horloge Petra! De band vind ik ook erg tof!
Toch nog een mooie Tissot gevonden met een rode dial, zoals wij in Den Haag zeggen “niet verkeerd” . Mooi die kleur rood met sunburst en als jij een mesh bandje lekkerder of mooier vindt, zet je die er toch gewoon op. Zou dan wel voor een zilveren mesh band gaan. En natuurlijk gefeliciteerd Petra met je everytime, lekker van genieten en wens je natuurlijk veel draagplezier, ehh over 2,5 week. Nu alleen er nog naar kijken
.
Mooi Horloge Petra! Rode wijzerplaat is altijd goed (vind ik). Bandje inderdaad wat over de top (vind ik). Zwarte mesh zou er erg mooi op staan (vind ik).
Gefeliciteerd alvast met je pensioen. Geniet er in goede gezondheid van en veel draagplezier (straks) van deze rode beauty natuurlijk.
Mooi hoor!
Veel plezier ermee!
Tissot T60 Alarm, heb er na een jaar, toen inderdaad het leer aan de binnenkant weggerot was en het plastic zichtbaar werd, een RVS op laten zetten. Zit er nu nog op. Alleen originele Tissot banden passen op dit aparte formaat.
Zo was ie origineel:
Deze band er op laten zetten:
Wat een fraai pensioencadeau!
Ik vind het bandje niet misstaan. Ik kan me voorstellen dat een rvs milanese band er ook goed op staat. Wil je iets minder glimmend en minder stug, dan is suède wellicht te overwegen. Rood kan dan prima. Suède is wat ingetogener, waardoor de wijzerplaat meer aandacht pakt, terwijl het wel warm en luxe oogt.
Geniet ervan!
Veel mooier.
Mooi hoor