NA: Tissot Gentleman 'Ice Blue'

Het horlogevirus is toch weer gaan jeuken en de afgelopen weken ben ik gaan zoeken naar een enigszins betaalbaar, veelzijdig horloge met stalen band en het liefst een lichte dial die niet te flashy is. Al snel kwam ik uit op de Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium serie, goede prijs/kwaliteit verhouding en met uitstekende reviews (ook hier op het forum).

Vlak na de jaarwisseling zag ik dat @Koetsjh precies het model te koop aanbood dat ik zocht en ik denk dat ik binnen een half uur op zijn post gereageerd heb, toeval bestaat immers niet! Met mijn partner heb ik er een dagje uit van gemaakt en gisteren heb ik na een prettig gesprek en een goede kop koffie het horloge overgenomen. Ik ben er enorm blij mee!

De kleur van de dial laat zich moeilijk fotograferen en is niet altijd prominent aanwezig, in bepaald licht lijkt het bijna grijs en dat geeft het horloge een veelzijdigheid die ik erg prettig vind.

Als het licht er goed op valt is springt de kleur er meteen uit.

Ik ben er erg blij mee en hoop 'm een tijd lang met veel plezier te kunnen blijven dragen! Of de jeuk naar nieuwe horloges hiermee gestild is is natuurlijk maar de vraag… :smile:

59 likes

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sprankelende aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Uitstekende keuze :+1: van harte - veel plezier ermee!

1 like

Mooi speelgoed :wink: geniet er van

1 like

De Tissot Gentleman Powermatic 80 is een onderschatte schoonheid. Gefeliciteerd :+1:

2 likes

Lekkere NA, enjoy it!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Wow, varieert van bijna grijs tot Tiffany blue! Mooie NA die via het blauw een nieuwe enthousiaste eigenaar heeft gekregen. Veel plezier ermee!

1 like

Geniet ervan, benieuwd wat de rest van het jaar brengt :grin:

1 like

Erg mooi, geniet ervan !!!

1 like

Een prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi horloge! Hele goede keus :sunglasses:. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie horloge, vooral de kleur van de wijzerplaat

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tissot. Veel plezier ermee.

1 like

Goede keuze. Gefeliciteerd met je Tiffany blauwe NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mooie plaat, gefeliciteerd!

1 like

Hopelijk heeft Jaco je tijdens de koffie niet besmet met het flippervirus! :grin:

Geweldig horloge, ik heb hem ook. Veel plezier ermee!

1 like

Haha wel een beetje hoor, enthousiasmerend!

1 like

Kek kleurtje, veel draagplezier!

1 like