Gefeliciteerd met je diploma en mooie keuze! Veel plezier ervan
Mooi, goeie keuze. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd meted Tissot en met het behalen van het diploma. Nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom en van harte gefeliciteerd met je diploma en Gentleman. Prachtige, tastbare, functionele en dierbare herinnering. Veel plezier op het forum en tijdens je studie!
Welkom op HF en gefeliciteerd met het behalen van je diploma en deze fraaie Tissot! Zeker gaaf, die lichte sunburst wijzerplaat. Uitstekende keuze! Veel plezier ermee!
Van harte welkom hier en mooie Tissot!
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Van harte welkom! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma Scholieren hebben het niet makkelijk gehad afgelopen COVID jaren.
Wat een super goede horloge keuze heb je gemaakt! Tissot is ook één van mijn favoriete merken, heb er twee waarvan één cadeau gekregen van mijn echtgenote in 2004 en dat zijn horloges die je altijd bewaart en draagt. Ik heb de eerste Seiko die ik op de lagere school kreeg ook nog.
Veel plezier met je NA, is bij veel gelegenheden te dragen, van sportief tot dresser.
Welkom op HF!
Mooie Tissot …
Welkom! En mooie start van een vast uitgebreide collectie. Have fun hier!
Proficiat met het behalen van je diploma! Mooie keuze van horloge.
Dat is een mooi horloge Welkom bij de club
Welkom en dubbel gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je Havo diploma.
En wat een leuk cadeau van je ouders!
Tip: na volgende week heb je de antwoorden op jouw topic wel gelezen. Ik zou dan pas weer op dit forum kijken totdat je de vervolgstudie hebt afgerond. Anders heb je tegen die tijd al een kist vol horloges, echt.
[/ervaringsdeskundige uit]
Gefeliciteerd met je diploma !
Ik kan natuurlijk enkel maar zeggen dat je keuze voor de zilveren Gentleman top is, want het is ook een van mijn favorieten
Veel plezier ermee !
Gefeliciteerd met je diploma en je horloge, beiden iets om trots op te zijn!
Welkom en gefeliciteerd! Ik heb mijn zoon ook een mooi horloge kado gedaan toen hij z’n Havo diploma gehaald heeft.
Hoe vond ‘horloges’ daarvoor al heel leuk, maar daarna is het vuurtje echt gaan branden…….leuk dat niet iedereen van jouw generatie bij een horloge aan een Apple Watch denkt
Welkom op dit leuke forum en dubbel gefeliciteerd, zowel met je HAVO-diploma als met je Tissot Gentleman. Wens je veel draagplezier met dit mooie/nette horloge
dubbel gefeliciteerd, topper om mee te beginnen!