Ik ben nieuw hier dus even voorstellen. Ik draag al sinds dat ik 8 ben een horloge en ben altijd al erg geïnteresseerd in horloges. Omdat ik mijn havo diploma heb behaald mocht ik een cadeau uitkiezen. De keuze was natuurlijk snel gemaakt: een horloge. Maar welke dan?
Ik zat al langer te kijken naar horloge dus ik wist al gauw dat het een Tissot moest zijn. Uiteindelijk ben ik voor een Gentleman gegaan. Voor af zat ik te twijfelen tussen een blauwe of een groene wijzerplaat maar eenmaal toen ik de Gentleman om de pols had was ik van beide kleuren niet enthousiast. Gelukkig kon ik ook een witte wijzerplaat passen en die vond ik geweldig. Bij deze een foto:
Welkom! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Zo ben ik ook ooit met mijn eerste horloge begonnen. Maak er een mooie traditie van en beloon jezelf bij elke mijlpaal. Voor je het weet, heb je een mooie collectie opgebouwd waarbij elk horloge aan een bijzondere gebeurtenis is gekoppeld.
Een wijze keuze. Het is een vrij tijdloos model wat zowel op leer, canvas als bracelet werkt, en het powermatic 80 silicium uurwerk is gewoon goed.
Je gaat dit willen koesteren. Er komt een dag in je leven dat je terug denkt aan je ouders, en op die dag is het niet in geld uit te drukken dat je dit soort cadeau’s nog hebt.
Iedereen hier noemt z’n verzamelingetje een collectie, en doen net alsof de curator van het Rijksmuseum hem samen heeft gesteld. Ik zou zeggen koop gewoon wat je cool vindt en draag het met plezier. Ik verzamel die rommel nou al een jaar of zeven, en kan je mededelen dat ik van een Seiko Alpinistje net zo veel lol heb als van horloges die vijf tot acht maal die prijs hebben, dus laat je niet gek maken.
Maar welkom hier dus, en veel plezier op het forum, met deze hobby en natuurlijk met je prachtige geschenk.
Welkom op de machtig mooie forum.
Leuk dat je voor een Tissot Gentleman hebt gekozen: dat zou ik bij een van de jongere leden van dit forum (ja toch?) niet hebben verwacht. Nou heb ik eerder gemerkt dat er weinig verband tussen leeftijd van de eigenaar + type horloge bestaat want er zijn ook oude knrarren als ik die met horloges rondlopen die je om een veel jongere pols zou verwachten.
Hoe dan ook: veel plezier met je Tissot!
Citaat Leuk dat je voor een Tissot Gentleman hebt gekozen: dat zou ik bij een van de jongere leden van dit forum (ja toch?) niet hebben verwacht.
Nu ben ik wel benieuwd wat voor horloge je bij mijn leeftijd vindt passen.
Citaat Je gaat dit willen koesteren. Er komt een dag in je leven dat je terug denkt aan je ouders, en op die dag is het niet in geld uit te drukken dat je dit soort cadeau’s nog hebt.
Hier ben ik mij zeker van bewust en daarom ben ik er ook zo blij mee. Deze gaat natuurlijk nooit meer weg.
Citaat Maak er een mooie traditie van en beloon jezelf bij elke mijlpaal.
De volgende mijlpaal is het behalen van mijn studie. Dus dat duurt nog even!
Welkom hier en gefeliciteerd met je diploma en je fraaie Tissot
Ook mijn favoriete merk.
Maar pas op met verzamelen, het is nogal verslavend; voor je het weet heb je er zoveel dat je 's ochtends niet meer weet welke je nu weer om moet doen