NA: Tissot Heritage Petit Seconde

Hebben jullie dat ook wel eens.
Dat je een horloge in het blauwe gedeelte voorbij ziet komen, die je best wel mooi vindt en dus eigenlijk ook wil kopen. Maar je verstand zegt dat je het niet moet doen omdat je al genoeg horloges hebt.
Dus klik je op “in de gaten houden” in de hoop dat de eerst volgende melding “verkocht” is.
Bij ieder upje krijgt je horloge liefde steeds meer de overhand en verdringt het het verstand.
Tot je het bij upje nr 6 niet meer houd en je over gaat tot een pb en een mooie deal sluit.

Dan nu de foto’s:

Nee niet bij Driessen maar gewoon op het forum bij @koetsjh
afbeelding|375x500

49 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan. En een fijne Moon receiver op de achtergrond :+1:

1 like

Moon Neo Ace, daar word ik heel blij van.

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst :+1::+1:

1 like

Geniet ervan, :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

2 likes

Prachtige aanwinst :+1:

1 like

Heel mooi deze!

Ik heb hem ooit in mijn handen gehad en ik was zeker onder de indruk van de kwaliteit. Door de lange lugs was hij net wat te groot voor mij, maar hij staat je goed :+1:

1 like

Mooi horloge! Veel plezier :slight_smile:

1 like

Hele mooie aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Dank je.

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier

1 like

Ik ken dat gevoel maar al te goed ! mooie doorkijk cashback. Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi! Ook eventjes overwogen maat 2mm te groot voor mijn polsjes. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier.

1 like

Ik heb ook overwogen om een goed bod op dit mooie horloge te doen. Ik twijfelde bij de lengte van de lugs. Ik heb geen megapolsen. Maar misschien heb ik mij vergist. Laat eens weten hoe het horloge in de praktijk draagt.

1 like

Mooi Bas! Staat je goed.

Bedankt voor de gezellige overdracht en prettige communicatie! :+1:

1 like

Ik heb ook geen mega polsen, maar ze zijn relatief breed en plat, dus kan ik een wat groter horloge hebben.