Kwam voorbij in het verkoopgedeelte alhier, nieuw, nog in de stikkers/plakkers. Had dit model al vaker voorbij zien komen in zwart, maar vooral blauw is populair. Ik vind hem in grijs/zilver te gek, en extra leuk imo, omdat je deze dus niet vaak ziet.
Deal met alleraardigst forumlid was snel gesloten, en na een bak koffie en wat gepraat over horloges huiswaarts gekeerd. 40 mm zk (maar doet fors aan) en saffier.
2x wristshot. Ik had uiteraard het model gegoogled en al gezien dat het ‘rallye-gedeelte’ vanaf de kast niet goed aan de pols aan zou sluiten, wsl ontwikkeld voor een olifantenpols
Voor mij was het iig geen dealbraker, want lekker luchtig met dit weer en ik vind het niet storend. De kast zelf ligt als gegoten op de ongeveer 17.5 cm pols zoals op de foto te zien is.
Wat me volledig ontgaat is de modelnaam-politiek van Tissot. Je ziet deze ook in goedkopere versie (met volgens mij dezelfde automaat), maar dan zonder de toevoeging ‘visodate’. Ook staat er nog ‘seastar’ op de plaat.
Dus een Tissot Heritage PR 516 GL Visodate Seastar.
Wie me dat eens uit kan leggen…
Maar we zijn er weer blij mee, bedankt voor het kijken!
Een heel mooie Tissot! Heb hem in het verleden ook in het vizier gehad, komt er waarschijnlijk ooit nog eens. Gefeliciteerd ermee , hij zit als gegoten op je pols.
Mooi hoor! Die van mij komt amper van de pols Heb de zwarte, eerst op een leren rallye strap maar nu op een engineer band, staat hem ook goed!
Veel plezier met dit mooie klokje!
Ik ben zelf ook niet zo van het bestellen in het buitenland. Maar ik ga komende maand twee weekjes naar Florida en aangezien de aanbieding ook bij walmart geldt hoop ik dat ze er nog zijn en ik er vandaar een mee kan nemen.