NA: Tissot Heritage PR516

Tsja, ik moest met mijn grote mond in een ander Topic zonodig verkondingen dat ik voor een Oris sixty Five wilde gaan en dan even een 3-piece collectie aanhouden.

Het kan verkeren zegt het spreekwoord. Ik kan geen afscheid nemen van mijn Tissot Visodate. Dus zou de Sixty five maar even moeten wachten… Maar ja…ook budgetair gezien gaat de hobbypot het komende jaar gebruikt worden voor de aankleding van ons nieuwe huis wat heel onverwacht op ons pad komt. Nooit meer gedacht voor een kavel in aanmerking te komen todat tijdens de bouw een koper afhaakt… Het kan raar lopen in een week en je hobbypot heeft een ander doel :wink:

Enfin, alle onverwachte zaken op een rijtje, kwam ook deze Tissot PR516 van @martijnfaber voorbij die toch echt vóór een Sixty Five gaat wat mij betreft. Laatste kans voorlopig.

Dank Martijn voor de snelle en prettig afhandeling en het even “bijkletsen”.

Dus bij deze voorlopig (jaja :sunglasses:) het sluitstuk voor dit jaar van mijn 4-piece collectie:

12 likes

Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!

1 like

Jaco het blijft een hele mooie.

1 like

Mijn beste,

Ziet er schitterend uit!!
Ik wens je er vele mooie momenten mee!!

Succes met de nieuwe woning. :house:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Alhoewel het nog vroeg is vind ik het een prachtige afsluiter van het jaar

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Veel plezier ermee

1 like

Ja, blijft een gaaf horloge! Gefeliciteerd!
Maareh, dit is de PR516 (dus zonder de ‘S’).:wink:

2 likes

Altijd goed deze!

1 like

Heel scherp! Dank! Aangepast.:thumbsup:

1 like

Heel mooie aanwinst, veel plezier ermee!
En ook veel succes met de bouw van je nieuwe huis!

1 like

Top :thumbsup:

1 like

Nogmaals veel plezier met deze mooie klok👍🏻

1 like

Mooie aanwinst!

Ben benieuwd of je je nu ruim 5 maanden in kan houden :grinning:

1 like

'k weet het niet. Maar ja, de prioriteiten liggen even wat anders, dus zal het iets makkelijker zijn… :innocent:

Maar ja, mochten we meer voor ons oude huis krijgen dan we begroot hebben… eh… je weet nooit. Wellicht een “gedenkklok”? :grin:

1 like

Pracht horloge geniet ervan !

1 like

Echte “verslaafden” vinden altijd wel een excuus :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je kent het… :smile:

1 like

Top klok !!! :+1:

1 like