NA: Tissot Le Locle Automatic Rose Gold

Helemaal mee eens! Ga er ook niks aan laten doen. In het echt is de beschadiging minder erg dan de foto’s doen geloven. You can’t have it all for 200 bucks. Denk dat de vorige eigenaar een keer goed hard (perongeluk) zijn horloge tegen het aanrecht of zo heeft aangetikt. Rest van de kast ziet er nog echt goed uit. Als er straks een nieuwe band opzit ziet ie er op de kleine beschadiging na er weer als nieuw uit.:grin:

4 likes

Na een nachtje liggen -12 seconden in bijna 24 uur. Mijn seikootjes lopen beter. Maar volgens mij is het binnen de marge wat Tissot aangeeft.

1 like

ha ja wilde ik net zeggen, denk nu niet dat een ‘duur’ of duurder merk betere prestaties levert… :slight_smile:

1 like

Klopt maar toch apart dat al mijn Seiko horloges (en de Invicta’s die ik wil ga verkopen) tussen de +5/-5 zitten.:sweat_smile:

Zou het zo laten. Een paar krasjes en butsjes geven een horloge wel karakter en ziel. Geeft niets.

1 like

Als je nog een gesp hebt, waarom zou je dan in hemelsnaam een Tissot bandje kopen? Meet gewoon de lug-zijde en de gesp zijde van het bandje, en ga lekker zoeken naar iets wat past.

Sterker nog, de gesp interesseert mij ook nooit, dus ik zou gewoon lekker after market gaan grasduinen.

I like my watches original :wink:

Mooi horloge :thumbsup:
Ik zou het ook laten zitten, de beschadiging.
Valt in het echt vaak minder op dan op een (ingezoomde) foto.
En het is en blijft een tweedehands natuurlijk :wink:.

Ook ik zou voor een origineel bandje gaan, maakt het net even helemaal af dan !
Veel (draag)plezier ermee!
Pieter.

1 like

De nieuwe officiële band is binnen en zit erop. Almost just like new :grin::+1:

5 likes

geniet er van !!

1 like