Oehh die Tissot! Het is dat ik al een ML Aikon en een Chopard Alpine Eagle heb anders zou ik hem zo kopen!
Aikon 39?
Die Carrera 36 ligt stof te happen?
Dat wil ik best geloven, die Tissot is onbetaalbaar. Snap er ook niets van, wie vraagt er nu €300.000,00 voor een Tissot. Nou ik verkoop hem niet hoor voor 3 ton
Heb geprobeerd om ze allemaal om mijn armen te doen, maar die zijn tekort
Ik heb over dat horloge heel lang getwijfeld. Hoe bevalt hij?
Van harte gefeliciteerd met deze twee schitterende nieuwe aanwinsten! En wat genieten zeg even bij toeval een Grand Seiko erbij. En wat voor een! Echt twee schitterende horloges kerel!
Dit moest ETA2824-2 zijn, dat is de automaat. De ETA2804 is de handopwinder.
Welke, die Tissot of die GS?
Die Carrera
Klopt Ralph, het is de ETA 2824-2 automaat
Loopt echt wel netjes, mag ook wel voor een quartz horloge. Tis dus geen automaat
Veel plezier ermee!
Wat een diverse collectie zeg! Die Solar/Eco drive horloges op de watchwinder dat heeft niet veel zin he?
Draag je die Invictas en die AliExpress horloges ook? Persoonlijk zou ik namelijk deze uitdunnen en door gaan met de echte toppers die je hebt. Je hebt zo veel gevarieerde keus van Seiko/Citizen tot Hamilton tot Oris tot Omega, Tudor, Breitling en Tag Heuer tot Rolex. Stuk voor stuk allemaal toppers. Erg veel horloges en te weinig polsen en tijd om ze allemaal te dragen.
Wow Fer, twee top aankopen.
Je koopt ze alsof je even een pakje boter ophaalt bij de AH.
Mooi van de Rikka ook, die van mij was al zo eenzaam hier
Dan zou ik die Aikon altijd weg doen
Dat snap ik Ralph, winder draait ook niet maar de lamp schijnt er in de avond op vandaar dat ze daar inzitten. In die andere winder zitten automaten
Zal er een nachtje over slapen of ik die Tissot tegen die 3 van jou wil ruilen . Echt wel mooie horloges
Das een blijvertje, de Tissot is een stuk saaier vergeleken met de Aikon…
Ja dat zou natuurlijk geweldig zijn als je dat zou willen overwegen. Ik heb ook nog een nieuwe 911 Turbo S om wellicht mee te nemen in de ruil