Proficiat man. Mooie aanwinsten. De GS is echt een topper, graag zie ik nog eens een foto in daglicht waar het groen wellicht wat meer spreekt. De combi met goud is top.
Ook handig: jouw totaaloverzicht van de collectie maakt dat mijn vrouw nu eindelijk in ziet dat de mijne nog wel mee valt
Juweliers hebben dozen gewoon op de plank liggen. Waarschijnlijk zowel de oude als de nieuwe en de nu toevallig een oude type bij gedaan. Not so big of a deal toch?
Beide dozen kunnen, zie onderstaande unboxing videos.
Die dozen boeien mij ook niet zo erg, behalve dat het full sets moeten blijven. Maar ik heb nu echt een kast vol met dozen, zitten soms joekels van dozen bij. Dus i.v.m de ruimte had ik liever een kleinere doos gehad. Verder kan je dozen niet dragen om de pols toch
Ziet er weer puik uit fer, haha zo word de aanschaf van een relatief betaalbaar horloge ineens een erg dure dag met die grand Seiko erbij wel supermooie horloges! Allebei. Geniet er van!
Klopt, juweliers hebben zowel de kleine als de grote dozen. Ik heb bij Bouman ook eens zo’n kleine doos gehad, en bij navraag werd de grote nagestuurd.
Iedereen bedankt voor de aardige antwoorden op deze NA, hoop dat dit bericht doorkomt want ik heb echt een K*T provider Caiway/Delta even internet en dar vlieg je er weer af. Al een paar weken zo. Mag ik even balen. En zij leveren als enige hier glasvezel