NA: Tissot powermatic 80 +

Proficiat man. Mooie aanwinsten. De GS is echt een topper, graag zie ik nog eens een foto in daglicht waar het groen wellicht wat meer spreekt. De combi met goud is top.

Ook handig: jouw totaaloverzicht van de collectie maakt dat mijn vrouw nu eindelijk in ziet dat de mijne nog wel mee valt :upside_down_face:

1 like

Het is een kwestie van smaak en met de G-Shock heb ik niets.

Is toch gek, allebei hebben we hetzelfde horloge en verschillende dozen. Ik had liever die kleinere gehad.

Juweliers hebben dozen gewoon op de plank liggen. Waarschijnlijk zowel de oude als de nieuwe en de nu toevallig een oude type bij gedaan. Not so big of a deal toch?

Beide dozen kunnen, zie onderstaande unboxing videos.

1 like

Nee tuurlijk begrijp ik hoor, ieder zijn ding. Het is ook mijn smaak niet per se. Enkel een zwarte Casioak vind ik wel geinig voor de prijs.

2 likes

Die dozen boeien mij ook niet zo erg, behalve dat het full sets moeten blijven. Maar ik heb nu echt een kast vol met dozen, zitten soms joekels van dozen bij. Dus i.v.m de ruimte had ik liever een kleinere doos gehad. Verder kan je dozen niet dragen om de pols toch :wink:

1 like

Twee prachtige aanwinsten, geniet ervan!

1 like

Ziet er weer puik uit fer, haha zo word de aanschaf van een relatief betaalbaar horloge ineens een erg dure dag met die grand Seiko erbij :stuck_out_tongue: wel supermooie horloges! Allebei. Geniet er van!

Mooie collectie trouwens :+1:

1 like

Prachtig Fred, twee erg fraaie aanwinsten, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi, wil wel eens een foto buiten zien van de GS, die groene kleur met de gouden indexen :star_struck:

1 like

Hahahaha ,gefeliciteerd met deze twee mooie aanwinsten.

1 like

Klopt, juweliers hebben zowel de kleine als de grote dozen. Ik heb bij Bouman ook eens zo’n kleine doos gehad, en bij navraag werd de grote nagestuurd.

Ik hou van een grote doos!
:pleading_face:

2 likes

Alsof je een frikandel door een tunnel gooit.

6 likes

Mooie dubbele aanwinst :heart_eyes:

1 like

Wow, wat een gave aanwinsten zeg. Dit is misschien wel één van de eerste GS-en die ik echt bloedmooi vind.
Heel veel plezier van beide

1 like

En daar ging de koffie
:joy:

4 likes

Party knaks frikandellen noemen is natuurlijk ook wat overdreven :wink:

4 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en) Ferry ! :+1:
Je laat er geen gras over groeien hé :wink:

(Ik had in de loop van je verhaal eigenlijk verwacht dat je aan het eind met zowel de blauwe als de groene PRX naar huis gegaan zou zijn :grinning:.)

1 like

Iedereen bedankt voor de aardige antwoorden op deze NA, hoop dat dit bericht doorkomt want ik heb echt een K*T provider Caiway/Delta even internet en dar vlieg je er weer af. Al een paar weken zo. Mag ik even balen. En zij leveren als enige hier glasvezel :rage:

Ben door mijn likes heen, dus voor alle anderen :+1:

3 likes

Westland?

1 like

Gefeliciteerd! Allebei heel mooie horloges. Inmiddels heb je best wel wat om te kiezen, 's morgens :slight_smile:

1 like