NA Tissot PR516 forum ruil

Toen ik mijn Tissot Visodate in het blauw zette, had ik hem eerst in de verkoop gezet. Toen dat niet echt storm liep, kwam ik op het idee om ook open te staan voor een ruil binnen het forum, wat ik nog niet eerder had gedaan.

Na een paar ruilvoorstellen die mij niet echt trokken, kwam @Haas99 met een voorstel om te ruilen tegen zijn zgan Tissot PR516. Een leuke ruil, Tissot tegen Tissot, klassiek voor iets sportiefs, en daarbij ook iets wat heel anders is dan de rest van mijn verzameling.

De two-tone moest even wennen, en is misschien een beetje kitsch, maar ik was sowieso al van plan om hiervoor een rallybandje te kopen dat ik in het blauw had zien staan. Bij aankomst meteen gedaan en ik vind dit een heel mooi geheel zo. Ik vind dat de two-tone nu juist beter tot zijn recht komt, dat het horloge nu met deze band juist een sportieve én een klassieke uitstraling heeft.

13 likes

inderdaad :ok_hand:
draag hem met plezier

Staat ‘m super met die lederen band! Leuk om te lezen dat je er blij mee bent :slightly_smiling_face:.

Gefeliciteerd met deze aanwinst het rally bandje maakt het horloge af :ok_hand:

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Ik ben ook niet zo van de 2-tone, maar met die rally band ziet deze tissot er als een tijdloos pareltje uit :ok_hand:

Gefeliciteerd-NA

Proficiat, mooi horloge met een mooie band!!:watch: