Tweede hands gekocht via Catawiki. Prijs was, volgens mij, goed. Komt binnen met originele bracelet die zelfs voor mijn kinderpolsjes te klein is. Inmiddels met iemand in onderhandeling over een origineel nieuwer braceler maar als er iemand nog twee links heeft houd ik mij uiteraard ook aanbevolen.
Had mij inmiddels ook al bedacht dat deze op een mooie nato ook niet verkeerd zou staan dus die besteld en zie hier het resultaat. Trouwens na het zelf plaatsen van een nieuw batterijtje, dus ik ga er maar even niet mee douchen.
Ik heb exact dezelfde als de TS. Draag die ook met veel plezier, maar sinds de komst van de Oris en de Junghans wel een stuk minder.
Ik had laatste van de bracelet het slotje kapot, die heb ik los kunnen laten vernieuwen. Was dus los te verkrijgen. Wellicht kan je losse schakels krijgen bij een Tissot dealer? De moeite waard denk ik om te checken.
Geweldig mooie variant. Best jaloers op. Maar kon ik toen ik mijn quartz PRS516 kocht nog niet betalen…
Oei, als ik die van jou zie krijg ik spijt dat momenteel geen tissot meer in de collectie heb… Mooie foto waarop hij echt tot zijn recht komt. Wellicht moet hij er toch inderdaad als grab&go een keer komen.
17 Euro, vond ik op zich niet duur en zeker de moeit waard.
Zoals je ziet was 1 hele schakel voor mijn Shogun wat duurder (was wel titanium, weet niet of dat veel uitmaakt).