NA Tissot prs 516

Tweede hands gekocht via Catawiki. Prijs was, volgens mij, goed. Komt binnen met originele bracelet die zelfs voor mijn kinderpolsjes te klein is. Inmiddels met iemand in onderhandeling over een origineel nieuwer braceler maar als er iemand nog twee links heeft houd ik mij uiteraard ook aanbevolen.

Had mij inmiddels ook al bedacht dat deze op een mooie nato ook niet verkeerd zou staan dus die besteld en zie hier het resultaat. Trouwens na het zelf plaatsen van een nieuw batterijtje, dus ik ga er maar even niet mee douchen. :blush:

12 likes

Erg mooie horloges, die PRS516 Tissots.
Heb er zelf ook een variant van, een automaat. Is nog steeds een van mijn favoriete en mooiste horloges.

Geniet ervan !!

10 likes

Automaat staat ook zeker nog hoog op mijn verlanglijstje! Tot die tijd nog maar even genieten van deze.

1 like

Ja, had ontzettend veel geluk met deze, denk ik.
Ooit tegenaan gelopen hier op het forum, voor een mooi prijsje :smiley:

2 likes

Ruilen? :wink: :joy:

1 like

Haha.
Het antwoord weet je wel denk ik :joy:

Ik zou me ook zorgen maken over jou als je ja zou hebben gezegd. :smile:

1 like

:joy: :joy::blush:

1 like

Heerlijk horloge. Heb zelf ook een quartz uitvoering en het is een heerlijk grab and go horloge :thumbsup:

Enjoy!
Gr.Wander

5 likes

Ik heb exact dezelfde als de TS. Draag die ook met veel plezier, maar sinds de komst van de Oris en de Junghans wel een stuk minder.

Ik had laatste van de bracelet het slotje kapot, die heb ik los kunnen laten vernieuwen. Was dus los te verkrijgen. Wellicht kan je losse schakels krijgen bij een Tissot dealer? De moeite waard denk ik om te checken.

Geweldig mooie variant. Best jaloers op. Maar kon ik toen ik mijn quartz PRS516 kocht nog niet betalen…

1 like

Mooi ding!
Voor de losse schakels wellicht even aankloppen bij een Tissot dealer en hier een gezocht-topic aanmaken?

Mijn beste,

Ziet er prima uit!!
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd met de aanwinst, veel plezier ermee!
Heb ook wel eens zitten denken over dit model, maar ik vind de bezel net aan de drukke kant. :sweat_smile:

Prachtig horloge! Tissot is ook een mooi merk (op dit moment heb ik m’n Tissot PRC 200 automatic om) Gefeliciteerd met je aanwinst!

Gefeliciteerd! Mooi horloge. Ik heb deze variant ook gehad en vond en vindt het echt een sunburst kanjer.

Oei, als ik die van jou zie krijg ik spijt dat momenteel geen tissot meer in de collectie heb… Mooie foto waarop hij echt tot zijn recht komt. Wellicht moet hij er toch inderdaad als grab&go een keer komen.

2 likes

Gisteren vergeten bij te voegen.
Heb indertijd twee halve schakels besteld voor mijn Tissot bij Boumanonline.

17 Euro, vond ik op zich niet duur en zeker de moeit waard.
Zoals je ziet was 1 hele schakel voor mijn Shogun wat duurder (was wel titanium, weet niet of dat veel uitmaakt).

Anyway, je kunt altijd informeren.

1 like

Graag gedaan! :wink:

1 like

Said it before and will say it again !
Eeuwig dankbaar !! :grinning:
:wink:

1 like

Inmiddels twee schakels besteld bij Bouman. :+1:

1 like