Leuk die terug te zien !
Toen ik deze destijds kocht wist ik niet dat er ook een versie was met zilvergrijze chapter ring. Dat is net iets meer mijn smaak.
Leuk die terug te zien !
Toen ik deze destijds kocht wist ik niet dat er ook een versie was met zilvergrijze chapter ring. Dat is net iets meer mijn smaak.
Ja dat gaat niet passen oude band is bovenop ook recht. Staat niet mooi.
Jammer. Dank voor je antwoord.
U bent ambtenaar?
Wat betreft de Tissot, één van de weinige horloges die in my opion gewoon nooit vervelen! Erg mooi
Erg mooi en van harte gefeliciteerd met de NA!
wat is dat?
opinion
Geen opium.
Oef, is dat je maliënkolder?
Ik vind het wel wat hebben.
Thx.
Geen maliënkolder. Iets dat buiten staat bij mij.
oh… ik dacht nog, wat een joekel van een mesh-band …
Mooie klok maar een beetje drukke dial, daar moet een zwarte band op, om het geheel een beetje tot rust te brengen, anders wordt het een kermis
Ik begrijp je bemerking. Zoals geschreven, hou ik van rustige wijzerplaten. Deze is dat dus duidelijk niet, maar blijft behoorlijk goed afleesbaar. Ik heb die drang naar afwisseling : groot, klein, dressy, sportief, uitdagend, kleurrijk.
De origenele rubberband die perfekt aan de kast komt, is niet mijn ding. De lederen zwarte rallyband staat mooi, de Morellato kan ter afwisseling.
Jij mag het kermis vinden in de zin van drukte. Ik vind het kermis omdat ik het een onverwacht leuke combinatie vind
Stoer!
Graag info.
google op “vollmer rally”