Midweekje Duitsland en een dagje daarvan naar Oberhausen geweest. Alle grote merken in het echt kunnen zien. Dat is wel eens leuk. Vallen er namelijk ook gelijk wat grails af
Ik had mijn zinnen gezet op een betaalbare automaat in een andere kleur dan zwart en in het bijzonder de Tissot PSR516 om het laatste vakje van de horlogedoos voorlopig gevuld te hebben. In eerste instantie ging ik voor de witte maar eenmaal gepast vond ik die niet bij me staan. De blauwe deed dat dus wel. Ik kreeg een mooie prijs onder de 500 euro en dus hier is ie dan… Excuses voor stofjes en het is erg lastig het blauw op de plaat te krijgen. Het horloge draagt trouwens erg comfortabel en groter dan de diameter doet vermoeden.
Een klassieker in wording , erg mooi!
De combinatie van day+date vind ik meestal niet mooi , maar erg netjes zo , mooie balans in de wijzerplaat
Enjoy!
Gefeliciteerd! Mooie en fijne klok! Vind 'm mooier dan de nieuwe PRS516, die 'm uiteindelijk gaat vervangen. Dit zijn denk ik wel de laatste exemplaren.
Denk dat ik 'm morgen ook weer 'ns omdoe!
De groeten van zijn zwarte neef en sinds gisteren de mijne En jawel, ook deze heeft bij het juiste licht een subtiele sunburst. Bijna niet te vangen op de foto’s.